Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 20:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Klart du får, om du hittar i Uppsala så XD si_tonks: I KNOW! Precis! Vet inte om jag vågar baka med Ida men.. ja XD Ang. Glad Påsk grejen.. jag ville förvirra er lite XD Hmm nä, men pappa gör och han skjutsar mig 13 maj, 2012 20:29 |
|
si_tonks
Elev |
Miyuki: AHAHAA, du och jag kan baka i värsta fall x)
Ginny00: och jag, Miyuki och MonsterCookie kommer som sagt att vara där innan så det r bara att komma ![]()
13 maj, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
13 maj, 2012 20:30 |
|
MonsterCookie
Elev |
Miyuki.
du fick mig att tro att det var påsk wolfstar deserved better. 13 maj, 2012 20:49 |
|
Ginny00
Elev |
Vem säger att det inte är påsk? 13 maj, 2012 20:50 |
|
MonsterCookie
Elev |
wolfstar deserved better. 13 maj, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: O_O ÄR DET PÅSK, GUYS?! O__O Nej Ida.. det är inte påsk.. *god* 13 maj, 2012 20:52 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: O_O ÄR DET PÅSK, GUYS?! O__O Nej Ida.. det är inte påsk.. *god* okej, bra <.< vart lite rädd där xD wolfstar deserved better. 13 maj, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Så kommer Ida och bah: NÄ! VI SKA SOVA I MIN MORMOS KOLONILOTTSSTUGA ISTÄLLE!
Jahapp.. det låter ju bra :3 10 minuter från fyrishov ftw! 13 maj, 2012 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen