Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 13 14 15 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
^^Tack för faktan! Får man komma till Fyrishov innan 12.10?


Klart du får, om du hittar i Uppsala så XD

si_tonks: I KNOW! Precis! Vet inte om jag vågar baka med Ida men.. ja XD

Ang. Glad Påsk grejen.. jag ville förvirra er lite XD

13 maj, 2012 20:27

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
^^Tack för faktan! Får man komma till Fyrishov innan 12.10?


Klart du får, om du hittar i Uppsala så XD

si_tonks: I KNOW! Precis! Vet inte om jag vågar baka med Ida men.. ja XD

Ang. Glad Påsk grejen.. jag ville förvirra er lite XD

Hmm nä, men pappa gör och han skjutsar mig m,

13 maj, 2012 20:29

si_tonks
Elev

Avatar


Miyuki: AHAHAA, du och jag kan baka i värsta fall x)

Ginny00: och jag, Miyuki och MonsterCookie kommer som sagt att vara där innan så det r bara att komma

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

13 maj, 2012 20:29

Borttagen

Avatar


Ginny00: Great!

si_tonks: Ida kan få göra glass i min glassmaskin under tiden, hon behöver bara sitta och stirra på den samtidigt som den snurrar XD


Viktigt för er som inte vet om ni kommer än:

Vi måste få veta om du kommer senast den 15 Juni eftersom vi måste veta hur mycket vi ska baka XD

13 maj, 2012 20:30

MonsterCookie
Elev

Avatar


Miyuki.
du fick mig att tro att det var påsk

wolfstar deserved better.

13 maj, 2012 20:49

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Miyuki.
du fick mig att tro att det var påsk

Vem säger att det inte är påsk?

13 maj, 2012 20:50

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av MonsterCookie:
Miyuki.
du fick mig att tro att det var påsk

Vem säger att det inte är påsk?

O_O
ÄR DET PÅSK, GUYS?!
O__O

wolfstar deserved better.

13 maj, 2012 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av MonsterCookie:
Miyuki.
du fick mig att tro att det var påsk

Vem säger att det inte är påsk?

O_O
ÄR DET PÅSK, GUYS?!
O__O


Nej Ida.. det är inte påsk.. *god*

13 maj, 2012 20:52

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av MonsterCookie:
Miyuki.
du fick mig att tro att det var påsk

Vem säger att det inte är påsk?

O_O
ÄR DET PÅSK, GUYS?!
O__O


Nej Ida.. det är inte påsk.. *god*

okej, bra <.< vart lite rädd där xD

wolfstar deserved better.

13 maj, 2012 20:54

Borttagen

Avatar


Så kommer Ida och bah: NÄ! VI SKA SOVA I MIN MORMOS KOLONILOTTSSTUGA ISTÄLLE!

Jahapp.. det låter ju bra :3

10 minuter från fyrishov ftw!

13 maj, 2012 21:47

1 2 3 ... 13 14 15 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.