Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tycker ni om Hermione?

Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?

1 2 3 ... 13 14 15 ... 33 34 35
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Utan Hermione skulle inte Harry Potter vara vad det är nu. Visst är hon inte heller den STORA favvoriten, men en av favoriterna är hon nog!

14 jun, 2012 21:20

Avazette
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Avazette:
Nja
Hon vill ju aldrig ta några risker. Men kan inte säga att jag hatar henne.

Så du menar att under de sex åren på Hogwarts, varav det enda året de var utanför slottet, så tog hon inga risker alls? För det gjorde hon - med vilja många gånger också!

"It's sort of exciting, isn't it, breaking the rules" säger hon till exempel i Fenixorden. :>

Det är bara min åsikt.

Fight!

15 jun, 2012 16:06

RANGVALD
Elev

Avatar


Skrivet av Mintygirl89:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av RANGVALD:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av RANGVALD:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av RANGVALD:
jag tycker att hermione kan gå och dö någonstans.
en sådan idiot har inte rätt att leva i denna värld.


Snällt då!


vadå? det är väl inte du? varför skriver du sådant om min åsikt? tänk på att jag kan bli sårad.


Jag menade inte att såra dig, jag tycker bara att alla har rätt att leva


fast där har du faktiskt lite fel. alla har inte rätt att leva.


vad menar du?


Jag undrar också vad du menar. Jag menar, visst du giller henne inte, men då kan du kanske skriva det på ett lite trevligare sätt. Som Muffin säger, har alla rätt att leva.

Jag till exempel gillar henne, men hon har sina brister. (Hata mig inte nu, men hon har det! Ingen är perfekt!)

Plus. Hon är lojal och snäll. Flitig och hjälpsam och redo att ljuga för att vännerna ska klara sig. Tänk på första boken.

Minus. Hon har lite för höga krav på sig själv. Sedan blir hon lätt arg över småsaker. Jag har som uppfattat att hon tar allt lite för personligt och kan bli lite snäsig.

Så. Nu har jag rensat mina tankar.

Som sagt, RANGVALD, vad menar du?


jag menar att hon är en sådan varelse som borde stannat kvar under vattnet i fyrans film.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.gifmix.net%2Fgifs%2Fcow-gifs%2FKUH11.GIF https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.gifmix.net%2Fgifs%2Fcow-gifs%2FKUH26.GIF

15 jun, 2012 16:15

Solkatten
Elev

Avatar


Varför gillar du inte Hermione? Vad har hon gjort som gör att du tycker så illa om henne?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jun, 2012 16:31

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Avazette:
Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Avazette:
Nja
Hon vill ju aldrig ta några risker. Men kan inte säga att jag hatar henne.

Så du menar att under de sex åren på Hogwarts, varav det enda året de var utanför slottet, så tog hon inga risker alls? För det gjorde hon - med vilja många gånger också!

"It's sort of exciting, isn't it, breaking the rules" säger hon till exempel i Fenixorden. :>

Det är bara min åsikt.

Att hon aldrig tar några risker är väl ändå inte en åsikt? ;P Det är väl antagligen ren fakta eller inte? :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

15 jun, 2012 19:54

Mintygirl89
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Varför gillar du inte Hermione? Vad har hon gjort som gör att du tycker så illa om henne?


Jag undrar också.

Läs gärna Tårar från himlen :D <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FDKQUpv8FRXQAAAAM%2Fhuh-rex.gif

15 jun, 2012 20:59

Borttagen

Avatar


Till en början var hon väl lite av en besserwisser - som så många barn faktiskt är

Men sen så började jag tycka om henne ^^ Hon är dock ingen jättefavorit, men ändå en av min Topp 10 lista ^^

15 jun, 2012 21:03

LimeDragon
Elev

Avatar


ÄLSKAR HENNE ♥ ♥ ♥ ♥

LimeDragon

15 jun, 2012 21:29

emmasagman
Elev

Avatar

+2


hur hade hogwarts klarat sig utan hermione?
hon har hela google i sitt huvud ju

16 jun, 2012 15:24

Borttagen

Avatar


Ja, jag tycker om henne

30 jun, 2012 00:28

1 2 3 ... 13 14 15 ... 33 34 35

Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?

Du får inte svara på den här tråden.