The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Håller med HannaPanna, we ♥ u.
19 maj, 2012 16:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Ginny00: Och vi älskar DIG!! Hur står DU ut med att vara så duktig på att skriva?! ♥ Jaaa du, det vet jag inte, kanske för att jag är så självkritisk, jag tycker inte att jag skriver bra! xD Men TACK ♥ 19 maj, 2012 16:02 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Ginny00: Och vi älskar DIG!! Hur står DU ut med att vara så duktig på att skriva?! ♥ Ja, eller hur! Du är suuuuuupeeeerduktig på att skriva, och det är sant, vi älskar dig!
19 maj, 2012 16:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: Ginny00: Och vi älskar DIG!! Hur står DU ut med att vara så duktig på att skriva?! ♥ Jaaa du, det vet jag inte, kanske för att jag är så självkritisk, jag tycker inte att jag skriver bra! xD Men TACK ♥ Men du är verkligen jätteduktig på att skriva!! Du kanske inte är medveten om det, men det är typ bara du som inte tycker att du är duktig ♥
19 maj, 2012 16:04 |
|
Ginny00
Elev |
KOM HIT OCH BLI KRAMADE NU.
Vi kan hoppa studsmatta, det står en på mammas pojkväns lägenhetsgård, och sjunga karaoke på min fina dvd mamma hittade på loppis! xD 19 maj, 2012 16:04 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Ginny00: Och vi älskar DIG!! Hur står DU ut med att vara så duktig på att skriva?! ♥ HannaPanna, du tog mina ord Once a MADling, always a MADling 19 maj, 2012 16:05 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Ginny00: KOM HIT OCH BLI KRAMADE NU. Vi kan hoppa studsmatta, det står en på mammas pojkväns lägenhetsgård, och sjunga karaoke på min fina dvd mamma hittade på loppis! xD Haha, det skulle jag gärna men jag bor tyvärr inte i Dalarna... För det är väl där du bor??
19 maj, 2012 16:06 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Ginny00: KOM HIT OCH BLI KRAMADE NU. Vi kan hoppa studsmatta, det står en på mammas pojkväns lägenhetsgård, och sjunga karaoke på min fina dvd mamma hittade på loppis! xD Jag vill jättegärna ge dig en kram... men jag bor nog ganska långt ifrån dig. Du får en kram via internet istället
19 maj, 2012 16:10 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: KOM HIT OCH BLI KRAMADE NU. Vi kan hoppa studsmatta, det står en på mammas pojkväns lägenhetsgård, och sjunga karaoke på min fina dvd mamma hittade på loppis! xD Haha, det skulle jag gärna men jag bor tyvärr inte i Dalarna... För det är väl där du bor?? Ja, i Falun 19 maj, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2012 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen