Hur uttalar du Hermione?
Forum > Harry Potter > Hur uttalar du Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Hörmajni
hihi men en sak som är lustig tycker jag, är att i fyrans bok försöker Hermione lära Krum Hör-maj-å-ni eller nåt i den stilen. Kanske Rowling hade en annan uppfattning om hur namnet sades, men enligt mig så ska det inte vara något "å" där.
9 dec, 2012 14:20 |
|
mollylisa
Elev |
hörmajni
9 dec, 2012 15:37 |
|
Fire
Elev |
9 dec, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Hörrmajni! Hehe..
9 dec, 2012 16:16 |
|
desireyberg
Elev |
her-maj-ni !
9 dec, 2012 16:45 |
|
Triix
Elev |
9 dec, 2012 17:29 |
|
Matizze
Elev |
Håhå, det här året har jag äntligen lärt mig hur man borde uttala det hela - Hörmajjni!
Förut hette hon Haarmonni xD ![]()
9 dec, 2012 17:34 |
|
captaiin
Elev |
härmojni
captaiin 8 jan, 2013 22:18 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Hörmajni. Hahahaha ser så kul ut när det står det XD
14 jan, 2013 19:09 |
|
Jackie
Elev |
Höhrmajni.
14 jan, 2013 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen