Eurovision Song Contest 2012!
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Ekkiis Ingen, eftersom de är med i "The Big Five".
21 maj, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Så de kommer alltså direkt till finalen? o.o 21 maj, 2012 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
The what? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 21:21 |
|
Cyachi
Elev |
Ekkiis Precis! The Big Five (Frankrike, Italien, Spanien, Storbritannien och Tyskland) och landet som vunnit året tidigare slipper alltid att kvala, eftersom de bidrar med mest pengar, typ.
edit: bättre förklaring här haha 21 maj, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Cyachi: Jahaa, okej.
21 maj, 2012 21:25 |
|
Jennyferh
Elev |
Semifinal del 1 ikväll
Någon mer som ska se det?
"Overhead, morning skies all for you"
22 maj, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jennyferh: Semifinal del 1 ikväll Någon mer som ska se det? Absolut, har planerat hela min vecka utifrån det! 22 maj, 2012 17:46 |
|
Solkatten
Elev |
Såklart. Det skulle jag aldrig missa.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 17:50 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
vem vill missa semin
jag hejar på sverige och sen typ älskar jag tysklands bidrag fast jag vill inte att det ska vinna
22 maj, 2012 17:54 |
|
Celebikai
Elev |
http://www.svd.se/kultur/eurovision-forsta-semifinalen_7217833.svd
Trackshittaz får bara 1 poäng dör lite ![]()
22 maj, 2012 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen