gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fillish
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha enkelt, Bella är bara min styvmor Cara Riddle Har du tänkt på att du skulle vara tillsammans med din kusin då? Jag älskar Voldemort. Har en bild på honom i min plånbok och har haft sen 4e filmen kom på DVD xD Bra lösning
29 maj, 2012 10:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Fillish: haha ja men lr hur xD man får tänka till Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha enkelt, Bella är bara min styvmor Cara Riddle Har du tänkt på att du skulle vara tillsammans med din kusin då? Jag älskar Voldemort. Har en bild på honom i min plånbok och har haft sen 4e filmen kom på DVD xD Bra lösning ![]()
29 maj, 2012 10:58 |
|
Fillish
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha ja men lr hur xD man får tänka till Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha enkelt, Bella är bara min styvmor Cara Riddle Har du tänkt på att du skulle vara tillsammans med din kusin då? Jag älskar Voldemort. Har en bild på honom i min plånbok och har haft sen 4e filmen kom på DVD xD Bra lösning Ja, incest vill man ju inte vara med om ^^
29 maj, 2012 11:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Fillish: haha nej vekrligen inte xD drf man ser till att man är Merlins barnbarn för då slipper man att vara släkt med nån annan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha ja men lr hur xD man får tänka till Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha enkelt, Bella är bara min styvmor Cara Riddle Har du tänkt på att du skulle vara tillsammans med din kusin då? Jag älskar Voldemort. Har en bild på honom i min plånbok och har haft sen 4e filmen kom på DVD xD Bra lösning Ja, incest vill man ju inte vara med om ^^ ![]()
29 maj, 2012 11:05 |
|
Borttagen
|
Diggar Bellatrix, tycker hon är cool på nåt sätt även fast jag inte kan förlåta henne för att hon
Spoiler: att jag gillar henne kan nog till stor del bero på att jag älskar Helena Bonham Carters störtsköna sätt att spela allas våran Bella (och att jag tycker Helena är en awesome skådespelerska även "utanför" HP) men jag gillar även Bellatrix i böckerna av någon anledning XD Tryck här för att visa! 29 maj, 2012 11:05 |
|
Fillish
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha nej vekrligen inte xD drf man ser till att man är Merlins barnbarn för då slipper man att vara släkt med nån annan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha ja men lr hur xD man får tänka till Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fillish: haha enkelt, Bella är bara min styvmor Cara Riddle Har du tänkt på att du skulle vara tillsammans med din kusin då? Jag älskar Voldemort. Har en bild på honom i min plånbok och har haft sen 4e filmen kom på DVD xD Bra lösning Ja, incest vill man ju inte vara med om ^^ Haha, eller hur xD Men du, om du är adoptivbarn till bella och Voldy måste vi vara syskon. Jag är också barn till dom.. Oo
29 maj, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Ja, min Bella är bäst i världen.
Eller VAR bäst... 29 maj, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Voldemort !
29 maj, 2012 17:20 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
BELLATRIX LITE
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 maj, 2012 17:21 |
|
Killer Queen
Elev |
Alltså, man kan inte riktigt säga att jag gillar Bellatrix, men jag tycker hon är lite häftig, men det är läskigt med alla hon dödat :c
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 29 maj, 2012 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen