Älskar du mig?
Forum > Fanfiction > Älskar du mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattninen
Elev |
20 mar, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
Hoppas på att få två till tre kapitel publicerade under slutet av veckan, just wait and be patient :3
21 mar, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Jaaa!! Du är bäst!
21 mar, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Mawww ♥ Tack alla som så gärna vill läsa denna fanfic, jag blir så glad!!
21 mar, 2012 21:16 |
|
Nelly1513
Elev |
22 mar, 2012 06:20 |
|
GinnyForever
Elev |
Jag tycker faktiskt att nu borde DU ge dig! Så länge är det väl inte, man har ju faktiskt ett liv utanför datorn också! 22 mar, 2012 07:14 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Jag tycker faktiskt att nu borde DU ge dig! Så länge är det väl inte, man har ju faktiskt ett liv utanför datorn också! Herregud, ha lite sinne för humor och ge dig inte bara på mig AlexZz and I are friends 4 ever <3
22 mar, 2012 07:22 |
|
GinnyForever
Elev |
Gör jag "Blinkande - smiley" så är det mer antingen lite havlskoj, eller bara humor. Eller så retas jag bara!
22 mar, 2012 07:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-22 kl. 07:39
|
|
Nelly1513
Elev |
Ja, men första meningen var lite förolämpande. Och nu tycker jag inte att vi diskuterar det här mer. Om du vill det så får du skicka en uggla.
AlexZz and I are friends 4 ever <3
22 mar, 2012 07:28 |
|
Borttagen
|
Hoppas ni inte är osams nu, finaste mugglisar! Ska försöka göra klart ett kapitel så fort som möjligt ^^ Skolan tar upp så mycket tid, bara
22 mar, 2012 08:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen