Bellatrix dotter
Forum > Fanfiction > Bellatrix dotter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safirfox
Elev |
Superbra!!!!
Finns tre saker du kan tänka på till nästa gång: 1.Du skriver isär lite för ofta 2.Inte byta tempus 3.Det gör man hela tiden fel på, stavningen... "Du är den sämsta pirat jag har nånsin har hört talas om!" "Men, du har hört talas om mig" 24 feb, 2012 15:28 |
|
Weasley<3
Elev |
Du använder så svåra ord safirfox! Fast jag fattar ju vad tempus betyder(; tror jag...(;
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 24 feb, 2012 18:25 |
|
Safirfox
Elev |
Skrivet av Weasley<3: Vad tror du då? Du använder så svåra ord safirfox! Fast jag fattar ju vad tempus betyder(; tror jag...(; "Du är den sämsta pirat jag har nånsin har hört talas om!" "Men, du har hört talas om mig" 24 feb, 2012 18:40 |
|
Weasley<3
Elev |
Att det är att man kan skriva i nu-form, framtids-form och då-form...(;
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 24 feb, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Det är tempus!
Jätte bra föresten! 24 feb, 2012 18:58 |
|
Weasley<3
Elev |
Ja! Vad duktig jag känner mig nu som visste det
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 24 feb, 2012 19:23 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Safirfox: Superbra!!!! Finns tre saker du kan tänka på till nästa gång: 1.Du skriver isär lite för ofta 2.Inte byta tempus 3.Det gör man hela tiden fel på, stavningen... Vad menar du med "inte byta tempus?", jag skriver i jag form hela tiden... Och förlåt alla, hann inte skriva något idag. Hade gäster, de gick precis så jag hann D= Kommer inte imorgon heller tror jag men på söndag är jag 101% säker på att de kommer något http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 24 feb, 2012 21:18 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Safirfox: Superbra!!!! Finns tre saker du kan tänka på till nästa gång: 1.Du skriver isär lite för ofta 2.Inte byta tempus 3.Det gör man hela tiden fel på, stavningen... Vad menar du med "inte byta tempus?", jag skriver i jag form hela tiden... Och förlåt alla, hann inte skriva något idag. Hade gäster, de gick precis så jag hann D= Kommer inte imorgon heller tror jag men på söndag är jag 101% säker på att de kommer något Det gör inget! Jag kan vänta i någon dag på ett nytt kapitel från din underbara ff!
24 feb, 2012 21:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^
Tempus är typ som när ngt händer. Det blir tokigt om man tex skriver: Jag gick ut och satte mig i gräset. Och sedan: Jag tar upp en blomma och börjar leka med. (ja, jag har dålig fantasi, men du fattar nog vinken) Sedan det med jag-form. Grejen med det är att andra personer än den som "berättar" också blir jag ibland i texten. Men annars är det helt supermegafoxyawsome!!! 24 feb, 2012 21:23 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Safirfox: Superbra!!!! Finns tre saker du kan tänka på till nästa gång: 1.Du skriver isär lite för ofta 2.Inte byta tempus 3.Det gör man hela tiden fel på, stavningen... Vad menar du med "inte byta tempus?", jag skriver i jag form hela tiden... Och förlåt alla, hann inte skriva något idag. Hade gäster, de gick precis så jag hann D= Kommer inte imorgon heller tror jag men på söndag är jag 101% säker på att de kommer något Det gör inget! Jag kan vänta i någon dag på ett nytt kapitel från din underbara ff! Naw, tack så mycket ♥ Luna.Lovegood; Jag fatttar vinklen ;D Och tack ♥ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 24 feb, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen