Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Blir verkligen asglad för alla fina kommentarer! Tack♥ Jag vet inte inte riktigt när nästa kapitel kommer, jag har nämligen börjat skolan igen och uppdateringen kan eventuellt bli något sämre. Men mer kommer! Har du inte lov?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 10:48 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av 96hpevanescence: Blir verkligen asglad för alla fina kommentarer! Tack♥ Jag vet inte inte riktigt när nästa kapitel kommer, jag har nämligen börjat skolan igen och uppdateringen kan eventuellt bli något sämre. Men mer kommer! Har du inte lov?? Jag har iaf lov o_o'' har inte alla lov samtidigt? . .
20 feb, 2012 10:55 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av 96hpevanescence: Blir verkligen asglad för alla fina kommentarer! Tack♥ Jag vet inte inte riktigt när nästa kapitel kommer, jag har nämligen börjat skolan igen och uppdateringen kan eventuellt bli något sämre. Men mer kommer! Har du inte lov?? Jag har iaf lov o_o'' har inte alla lov samtidigt? det trodde jag med. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 10:56 |
|
AlexZz
Elev |
20 feb, 2012 10:57 |
|
EpicFaiil
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Blir verkligen asglad för alla fina kommentarer! Tack♥ Jag vet inte inte riktigt när nästa kapitel kommer, jag har nämligen börjat skolan igen och uppdateringen kan eventuellt bli något sämre. Men mer kommer! har du redan haft sportlov? 20 feb, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Nej, alla har ju inte lov samtidigt. Många har haft lov förra veckan. Vad jag vet i alla fall
20 feb, 2012 10:59 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, alla har ju inte lov samtidigt. Många har haft lov förra veckan. Vad jag vet i alla fall när får du lov då?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Jag har lov denna vecka med. Men alla har inte lov denna vecka :3
20 feb, 2012 11:01 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har lov denna vecka med. Men alla har inte lov denna vecka :3 men du sa att skolan började... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Ja, för de som redan haft lov börjar skolan igen.
20 feb, 2012 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen