Draco Malfoy?
Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Skrivet av Margaret: Jag vet faktiskt inte om Draco Malfoy är snygg. Vet bara att ha har platinablont flottigt(?) hår. Det är svårt att avgöra det eftersom att jag aldrig direkt har sett honom. Tom Felton däremot, är väldigt snygg. Second that! Tom Felton är dock snyggare som sig själv än när han ska se ut som Draco. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
30 jul, 2011 00:09 |
|
hyperion
Elev |
30 jul, 2011 02:28 |
|
Lee M A
Elev |
Jodå, jag tycker han är riktigt snygg i alla fall från sjätte filmen och fram då han ser "mognare" ut!
"You're joking, Perce! You actually are joking.... I don’t think I’ve heard you joke since you were.. –" - Fred's last words! 30 jul, 2011 03:37 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Draco är snygg! ♥
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 jul, 2011 12:16 |
|
childhoodlight
Elev |
30 jul, 2011 16:18 |
|
Weasley<3
Elev |
Jag tycker inte han är speciellt söt eller snygg. Jag tycker däremot att Ron är rätt söt/snygg
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 30 jul, 2011 16:43 |
|
Margaret
Elev |
Jag försökte få fram det med mitt förra inlägg.
Draco Malfoy är en karaktär, från en bok. Vi vet inte hur han ser ut mer än beskrivningen vi får av honom i böckerna. Det är Tom Felton som är snygg, inte Draco Malfoy. Likadant med Ron - det är Rupert Grint som är snygg. Inte Ron. Rupert är inte Ron på riktigt, eftersom att Ron är en påhittad karaktär. Det låter så mycket bättre bara att skriva att Tom Felton är snygg som Draco Malfoy än att Draco Malfoy är snygg.... ![]()
30 jul, 2011 22:05 |
|
childhoodlight
Elev |
30 jul, 2011 22:07 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Draco är j*vligt snygg.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 11 mar, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Fantastisk karaktär.
12 mar, 2012 08:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen