Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filifjonkan
Elev |
Hermione Ginny asaw
evak forever. 13 jul, 2012 10:43 |
|
Radioanka
Elev |
Älskar Bellatrix och Luna's namn och är även väldigt fascinerad över klurigheten som finns bakom Sirius. Nu antar jag att rätt många känner till det här, men jag säger det ändå bara för att det är så jävla coolt. Stjärnan Sirius kallas ju även för hundstjärnan och är huvudstjärna i Stora Hunden, och Sirius' animagus är en hund. Det är så.. Smart.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 13 jul, 2012 10:53 |
|
Magda
Elev |
13 jul, 2012 11:28 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Hermione ♥ Ginny ♥
Och i de flesta filmer jag sett/böcker jag läst så är Harry den onda, men jag älskar att i HP så är Harry den godaste av de alla ![]()
13 jul, 2012 11:29 |
|
Olivizza
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: *överväger att skriva ner varenda lilla namn som någonsin stått med i Hp-böckerna men bestämmer mig för att klockan är för mycket* Haha ja, det är ju ungefär så det är! "Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 20 jul, 2012 19:05 |
|
allealicia
Elev |
Tycker om Harry Potter namnet då det är flera böcker som brukar ha så himla märkvärdiga namn, och då blir det bara krångligt tycker jag. Därför gillar jag det simpla namnet Harry.
Sen gillar jag namnet på Hermione, då jag aldrig hört det förut och det är så sjukt fiiint Och Voldemort var väldigt kreativt ^^ Luna passar defenitivt karaktären ( okej, vilka namn gör inte det? ;P). Sen tycker jag det är coolt att hela familjen Black är döpt efter stjärnor och galaxer =D
20 jul, 2012 19:51 |
|
j-k heap
Elev |
De cooaste är Gorge , finaste Lilly och knäppaste Cho chang
struntirunt 20 jul, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Luna, verkligen en annorlunda och cool person.
Bellatrix, gillar verkligen hennes personlighet Ginerva, cool och tuff Sen ääääälskar jag namnen. Annorlunda och fina 20 jul, 2012 20:08 |
|
Wrackspurt
Elev |
Slughorn/Snigelhorn - fattar inte hur man kommer på att någon ska heta så
Don't worry, you are just as sane as I am. 20 jul, 2012 20:17 |
|
LauraE
Elev |
Hermione älskar jag! Det är ett underbart namn.
Draco= Ja, det är ett perfekt namn för att man ska börja ogilla någon på en gång. x) Remus= Talar ju för sig självt? Remus är en varulv, och det namnet hade en utav grundarna (enligt myten) av Rom som blev matade utav en varghona.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
20 jul, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen