Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Måste bara säga att jag tycker Bellatrix är helt wicked.
7 aug, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Draco
10 aug, 2012 14:59 |
|
Zaga
Elev |
Bellatrix och grårygg men jag skulle seja Severus man har är ju inte en dötsätare på riktit och det tycker jag inte narsissa är heller för en äkta döts ätare kan inte käna kärlek vilket narsissa gör för drako och snape jör för lilly
10 aug, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Bellatrix och grårygg här också
10 aug, 2012 15:07 |
|
LunaLove<3
Elev |
10 aug, 2012 15:07 |
|
Sirius_Musta
Elev |
10 aug, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Draco
12 aug, 2012 09:35 |
|
Elin Lovegood
Elev |
15 aug, 2012 09:59 |
|
Borttagen
|
Bellatrix,Severus,Familjen Malfoy
♥ 15 aug, 2012 11:00 |
|
SummerQueen
Elev |
15 aug, 2012 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen