Marodörernas år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Marodörernas år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det blev jättebra!
20 maj, 2012 10:03 |
|
tjejigadia
Elev |
20 maj, 2012 11:30 |
|
Borttagen
|
braaa!!!
20 maj, 2012 11:48 |
|
Mintygirl89
Elev |
Jättebra kapitel. Det var lite spännande. Undrar hur det kommer att gå, nu när James har svimmat av.
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
20 maj, 2012 12:10 |
|
Avazette
Elev |
Awesome. En släkting till Pansy dendär PArkinson snubben?
Fight! 20 maj, 2012 12:25 |
|
Hermia
Elev |
Vad otroligt glad jag blir när jag läser era kommentarer. Ni uppmuntrar mig verkligen och det är mer värt än allt guld i Gringotts.
Skrivet av Avazette: Awesome. En släkting till Pansy dendär PArkinson snubben? Japp, man får ju aldrig veta vad hennes pappa heter så nu heter han Peter Once a MADling, always a MADling 20 maj, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Har läst allt nu och det är verkligen jättebra.
20 maj, 2012 13:18 |
|
95mas
Elev |
20 maj, 2012 16:29 |
|
Ginny.T
Elev |
jättebra jue! och spännande blev de ju också
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 22 maj, 2012 16:57 |
|
amanda1104
Elev |
Ny läsare jättebra!!!
Sebastian Drake...Drake...Det låter bekant men kan inte placera det. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 maj, 2012 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen