Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
27 nov, 2011 19:34 |
|
Ms.Markus
Elev |
Jag höll på att garva ihjäl mig när
Spoiler: Jag tyckte att det lät jätte komiskt x) Jag är ett twilightfan, men om jag inte hade läst böckerna innan hade jag inte fattat handlingen fullt ut. Tryck här för att visa! Filmen var inte så bra som jag hade trott... ![]()
27 nov, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
OMGOMGOMGOMGOMG xD
Jag dööör så bra den var. Bölade mig igenom halva filmen. ♥ 27 nov, 2011 20:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Den var okej, imo.
Skrattade mycket vid vissa tillfällen, och, eh, ja eftersom jag på sistone har svimmat ganska ofta, kräkts och spytt på grund av min dumma kropp och hur den fungerar (alltså fysiskt) så fick jag en panikattack under scenen när Bella födde. Spoiler: Tryck här för att visa! så jag satt och typ andades skitsnabbt och hade tårar i ögonen............ silly
27 nov, 2011 20:53 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Den var okej, imo. Skrattade mycket vid vissa tillfällen, och, eh, ja eftersom jag på sistone har svimmat ganska ofta, kräkts och spytt på grund av min dumma kropp och hur den fungerar (alltså fysiskt) så fick jag en panikattack under scenen när Bella födde. Spoiler: Tryck här för att visa! så jag satt och typ andades skitsnabbt och hade tårar i ögonen............ silly ![]() SÅ då är det aftonbladet skrev om sant?! Vissa FÅR attacker?! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article13993978.ab Stackare 27 nov, 2011 20:56 |
|
Ms.Markus
Elev |
27 nov, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
^
OMFG, är det sant?! Jag tyckte bara att scenen var lite obehaglig. Spoiler: Tryck här för att visa! 27 nov, 2011 20:58 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hihihihih jag tvingade iväg min kära vän avifors på Breaking dawn igår.Jag tänker inte se den. Nuff said. Den var okej, sämst handling men det har ju boken också så ja 27 nov, 2011 20:59
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-27 kl. 21:00
|
|
Knizzlare
Elev |
Jag bara måååste se den, men jag är rädd att den inte kommer till hfs, det ser inte ljust ut just nu, men man får ju alltid hoppas, och jag hoppas verkligen, för jag har planerat att se den med Pixie och Mia Potter och jag måste typ liksom se den!!
![]()
27 nov, 2011 21:00 |
|
childhoodlight
Elev |
accioron
![]() Det var jätteläskigt haha </3 Pillow HAHA ja men det berodde ju också som person har haft problem med kroppen på sistone, hur jag reagerar osv, men om man är känslig bör man inte kolla på filmen!
27 nov, 2011 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen