Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MissWentz: Vad gör ni? Mugglar Hur mår ni? Bra! Vad har ni gjort idag? Åkt till en badort och shoppat (normal jag är då). Jag åkte till en badort och badade! 11 aug, 2012 23:19 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, we'll see Skrivet av PotterHunger: Jag har vääääääldigt tråkigt >.< Då kan du passa på att skriva en vinnarintevju 8D Läs min profil för info... 11 aug, 2012 23:19 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Tips på vad jag kan göra?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:20 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av MissWentz: Vad gör ni? Mugglar Hur mår ni? Bra! Vad har ni gjort idag? Åkt till en badort och shoppat (normal jag är då). Samma här. Mår okej. jag har inte gjort mycket Okej är bättre än dåligt. ^^ ![]()
11 aug, 2012 23:21 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av MissWentz: Vad gör ni? Mugglar Hur mår ni? Bra! Vad har ni gjort idag? Åkt till en badort och shoppat (normal jag är då). Samma här. Mår okej. jag har inte gjort mycket Okej är bättre än dåligt. ^^ Jepp. Men jag är på gränsen till att må sådär/dåligt. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:22 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Men inte länge till, tänk på att han är en blobfish, då kommer du bara att skratta! Skrivet av MissWentz: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av MissWentz: Vad gör ni? Mugglar Hur mår ni? Bra! Vad har ni gjort idag? Åkt till en badort och shoppat (normal jag är då). Samma här. Mår okej. jag har inte gjort mycket Okej är bättre än dåligt. ^^ Jepp. Men jag är på gränsen till att må sådär/dåligt. Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Vad gör ni? Mugglar Hur mår ni? Bra! Vad har ni gjort idag? Åkt till en badort och shoppat (normal jag är då). Jag åkte till en badort och badade! Justdet, man kan ju bada i badorter! xD Vart var du? ![]()
11 aug, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
MissWentz - Jag var på Öland, vid brofästet. Det är visserligen en camping men ändå!
11 aug, 2012 23:29 |
|
LucyMalfoy
Elev |
tips på vad jag kan göra? Snälla tips
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:30 |
|
Obliviate_
Elev |
11 aug, 2012 23:33 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LucyMalfoy: tips på vad jag kan göra? Snälla tips På datorn eller? Saker jag kan göra. På block eller på datorn Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen