@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag skulle just tina räkor, och så tinade jag dom för länge så dom blev för varma , och nu smakar dom lite segt så jag är ledsen
![]() ![]()
8 jan, 2012 02:32 |
|
Borttagen
|
jag vill börja gymnasiet nu!
8 jan, 2012 02:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag slår med naglarna för mycket på datamusen, det är ju störande Dx Fast jag är typ beroende xD Nejmen, det har blivit en vana x)
![]()
8 jan, 2012 02:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vill börja gymnasiet nu! Jag med! Men börjar inte förrän till hösten ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 02:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: jag vill börja gymnasiet nu! Jag med! Men börjar inte förrän till hösten ... JAG VILL INTE BÖRJA GYMNASIET! Har bara några månader kvar med min älskade klass 8 jan, 2012 03:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: jag vill börja gymnasiet nu! Jag med! Men börjar inte förrän till hösten ... JAG VILL INTE BÖRJA GYMNASIET! Har bara några månader kvar med min älskade klass Jag har ett och en halv år kvar med min förbanade klass, hatar den! 8 jan, 2012 03:03 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag vill byta url på min tumblr. DDD:
Har sparat 16 st, och har fem jag väljer mellan. BESLUTSÅNGEST.
8 jan, 2012 03:50 |
|
Borttagen
|
jag har hittat en gymnasie linje som inriktar sig på musikal i norrland, ja även om det är 15 mil bort.. Jag vill gå där! ( ja jag kolla redan ;p )
8 jan, 2012 03:52 |
|
leumas vän
Elev |
That moment when you start to cry 10 seconds in a video of a cover of one of your favourite songs. :'
8 jan, 2012 04:01 |
|
MizzNina
Elev |
Jag döpte min nya gröna drake till Broccoli.
Cuz I luv Broccoli. =) "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jan, 2012 08:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen