Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 aug, 2012 00:49 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag har tråkigt.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 01:14 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tycker inte det nya betygssystemet är helt rättvist.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 01:40 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag tycker inte det nya betygssystemet är helt rättvist. Tycker det nya är mycket bättre.. o.o men stör mig på när dom säger att "DU VAR JÄTTE JÄTTE NÄRA ETT B MEN DU FÅR ETT E." och det gör dom på min skola seriöst hela tiden. ![]()
11 aug, 2012 01:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Jag tycker inte det nya betygssystemet är helt rättvist. Tycker det nya är mycket bättre.. o.o men stör mig på när dom säger att "DU VAR JÄTTE JÄTTE NÄRA ETT B MEN DU FÅR ETT E." och det gör dom på min skola seriöst hela tiden. Men enligt min bror så går dem mer på hur aktiv man är på lektionerna liksom. Hur ofta man svarar på frågorna etc. Tänk på oss som är blyga? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 01:45 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Jag tycker inte det nya betygssystemet är helt rättvist. Tycker det nya är mycket bättre.. o.o men stör mig på när dom säger att "DU VAR JÄTTE JÄTTE NÄRA ETT B MEN DU FÅR ETT E." och det gör dom på min skola seriöst hela tiden. Men enligt min bror så går dem mer på hur aktiv man är på lektionerna liksom. Hur ofta man svarar på frågorna etc. Tänk på oss som är blyga? Ja, det ingår ju. Men dom går nog inte mer eller mindre på annat. Om man har topp betyg på skriftliga prov men är helt knäpptyst inom muntligt då är det klart att dom inte kan ge ett så högt betyg som eleven kanske "igentligen" ska ha. men jag tror inte dom går mer på hur aktiv man är. tror det jämnar ut sig! ![]()
11 aug, 2012 01:49 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Hej alla nattugglor!
Vad gör ni? Hur mår ni? Vad har ni gjort idag? Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: Jag har vääääääldigt tråkigt >.< Då kan du passa på att skriva en vinnarintevju 8D 11 aug, 2012 22:57 |
|
MissWentz
Elev |
Vad gör ni? Mugglar
Hur mår ni? Bra! Vad har ni gjort idag? Åkt till en badort och shoppat (normal jag är då). ![]()
11 aug, 2012 23:18 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av MissWentz: Vad gör ni? Mugglar Hur mår ni? Bra! Vad har ni gjort idag? Åkt till en badort och shoppat (normal jag är då). Samma här. Mår okej. jag har inte gjort mycket Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen