The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
30 dec, 2012 17:52 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Lills: Hehe xD Sj? Vsg! ^_^ Musik, som vanligt! Har inte så mycket att göra. Ja och så sitter jag suckar för att jag måste vänta på TWD, TVD OCH PLL som kommer ut i JANUARI! ![]()
30 dec, 2012 17:55 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Hehe xD Sj? Vsg! ^_^ Musik, som vanligt! Har inte så mycket att göra. Ja och så sitter jag suckar för att jag måste vänta på TWD, TVD OCH PLL som kommer ut i JANUARI! Kommer det inga ut mera på nån av dom? (Fören Januari då) ![]()
30 dec, 2012 17:56 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Hehe xD Sj? Vsg! ^_^ Musik, som vanligt! Har inte så mycket att göra. Ja och så sitter jag suckar för att jag måste vänta på TWD, TVD OCH PLL som kommer ut i JANUARI! Kommer det inga ut mera på nån av dom? (Fören Januari då) Nix, och jag blir GAAALEN! Vill se mera men näää, det går inte! ![]()
30 dec, 2012 17:58 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Hehe xD Sj? Vsg! ^_^ Musik, som vanligt! Har inte så mycket att göra. Ja och så sitter jag suckar för att jag måste vänta på TWD, TVD OCH PLL som kommer ut i JANUARI! Kommer det inga ut mera på nån av dom? (Fören Januari då) Nix, och jag blir GAAALEN! Vill se mera men näää, det går inte! Dom tänker väl att dom inga orkar fortsätta spela in, så dom säger att det kommer mer i Januari, men världen kommer ju att gå under så dom behöver inga göra det. ![]()
30 dec, 2012 18:04 |
|
Rut Luna
Elev |
Ajj lajk tueh spik verry godd inglish
Jag är faktiskt död. 30 dec, 2012 18:42 |
|
Lills
Elev |
31 dec, 2012 13:15 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Skrivet av Little J: Skrivet av Lills: Hehe xD Sj? Vsg! ^_^ Musik, som vanligt! Har inte så mycket att göra. Ja och så sitter jag suckar för att jag måste vänta på TWD, TVD OCH PLL som kommer ut i JANUARI! Kommer det inga ut mera på nån av dom? (Fören Januari då) Nix, och jag blir GAAALEN! Vill se mera men näää, det går inte! Dom tänker väl att dom inga orkar fortsätta spela in, så dom säger att det kommer mer i Januari, men världen kommer ju att gå under så dom behöver inga göra det. Jaa... så är det säkert! xD ![]()
31 dec, 2012 14:58 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag är faktiskt död. 31 dec, 2012 17:12 |
|
Spiderpig
Elev |
Heeeejsaaaaan alla flummmmmmmmmmmiga typer! Vad gör ni då?!
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 31 dec, 2012 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen