Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av LucyMalfoy: Vad gör ni? sover -.- Nääädååå... men typ rollar, är på marknaden, forumet ect... Jag sitter i en bil på väg till Halmstad. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 00:17 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag såg just sista HP-filmen med min icke-nördiga syster och ett gäng av hennes icke-nördiga vänner, det var hemskt!! För det första hade de inte sett de andra filmerna så de fattade ingenting och ställde därför dumma frågor hela tiden! Sen SKRATTADE dem under the prince's tale och när Harry gick för att dö! </3
Jag försöker nu komma över denna traumatiska upplevelse genom att lyssna på Wizard Rock och vara inne här på fina Mugglis! ♥
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
11 aug, 2012 00:17 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av LucyMalfoy: Vad gör ni? sover -.- Nääädååå... men typ rollar, är på marknaden, forumet ect... Jag sitter i en bil på väg till Halmstad. Kul? Min tumblr
11 aug, 2012 00:18 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av LucyMalfoy: Vad gör ni? sover -.- Nääädååå... men typ rollar, är på marknaden, forumet ect... Jag sitter i en bil på väg till Halmstad. Kul? Nej. Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 00:20 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av LucyMalfoy: Vad gör ni? sover -.- Nääädååå... men typ rollar, är på marknaden, forumet ect... Jag sitter i en bil på väg till Halmstad. Kul? Nej. Okej NU SKA JAG DEJTA MIN KUDDE GONATT!!!! ♥ Min tumblr
11 aug, 2012 00:21 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Någon som är vaken?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 00:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 00:23 |
|
Borttagen
|
kan inte komma på ett samtalsämne *awkward silence*
11 aug, 2012 00:26 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag har vääääääldigt tråkigt >.<
Läs min profil för info... 11 aug, 2012 00:31 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Vad gör nio?
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 aug, 2012 00:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen