@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag villl inte ha dataförbud D:
8 jan, 2012 00:26 |
|
dystopi
Elev |
8 jan, 2012 00:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 8 kl. 00:27
|
|
Solkatten
Elev |
Surfar på mobilen just nu ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 00:26 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Älskar att jag kan surfa gratis på min mobil ♥ Dock kostar det pengar om jag gör det någon annanstans än hemma. Det kostar överallt för mig Man kan surfa gratis i skolan, man kan typ prata med nån som jobbar med IT så får man att lösen till stockholm guest elr nåt sånt! Grymt! vet! *viretuell-hi-five*
8 jan, 2012 00:27 |
|
Borttagen
|
Yääääy
8 jan, 2012 00:28 |
|
scarhead
Lärare |
8 jan, 2012 00:29 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
^Aa
8 jan, 2012 00:30 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 00:32 |
|
dystopi
Elev |
8 jan, 2012 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen