Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag älskar honom fortfarande. Jag vill ha honom tillbaka.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 aug, 2012 01:28 |
|
Borttagen
|
Jag läste precis ut 3an i vampireacademy och jag tycker att det är så sjukt sorgligt att Dimitri blir strigoi. Jag grät seriöst.
10 aug, 2012 01:32 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag läste precis ut 3an i vampireacademy och jag tycker att det är så sjukt sorgligt att Dimitri blir strigoi. Jag grät seriöst. Du kommer få en chock i nästa bok Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 aug, 2012 01:34 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag läste precis ut 3an i vampireacademy och jag tycker att det är så sjukt sorgligt att Dimitri blir strigoi. Jag grät seriöst. Woaw spoiler * blundar * Nä gör inte mig så mkt, har läst första men kommer nog inte fortsätta
10 aug, 2012 01:35 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Borttagen: Jag läste precis ut 3an i vampireacademy och jag tycker att det är så sjukt sorgligt att Dimitri blir strigoi. Jag grät seriöst. Woaw spoiler * blundar * Nä gör inte mig så mkt, har läst första men kommer nog inte fortsätta Varför ska du inte läsa de andra böckerna BBecka? Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 aug, 2012 01:36 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Borttagen: Jag läste precis ut 3an i vampireacademy och jag tycker att det är så sjukt sorgligt att Dimitri blir strigoi. Jag grät seriöst. Woaw spoiler * blundar * Nä gör inte mig så mkt, har läst första men kommer nog inte fortsätta Varför ska du inte läsa de andra böckerna BBecka? var så länge sedan jag läste första och tyckte inte den var så jätte bra
10 aug, 2012 01:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Borttagen: Jag läste precis ut 3an i vampireacademy och jag tycker att det är så sjukt sorgligt att Dimitri blir strigoi. Jag grät seriöst. Du kommer få en chock i nästa bok Säg bara en sak. Är det en bra chock? 10 aug, 2012 01:39 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill äta en macka... men är lite för sent för det... och dessutom har jag redan borstat tänderna och skulle väcka de andra... fast det är dock bara mamma och pappa som sover skulle jag tro. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 01:40 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att vara trött.
10 aug, 2012 01:42 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar att vara trött men inte kan sova... hur hänger det ihop? O.o xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 01:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen