Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Incendio är så jäkla bra och fin så att jag nästan får ont i magen då jag tänker på hur grym hon är! Lav yaaa! ♥
7 sep, 2012 21:50 |
|
Incendio
Elev |
Dramione99, åh min älskade, fina vän. Du är underbar, på alla sätt som finns, glöm aldrig det.
*får tårar i ögonen* 7 sep, 2012 21:54 |
|
linnvendela
Elev |
Hej Myself jag är kär i dig. ♥
Jaha. 7 sep, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Tack för en Jättebra dag Captain J.. :3
Den var jätterolig. :3 Fick både målat, ritat, jagat get och lite annat. XD Ruffy var ju rolig... när vi väl fick tag i honom. X) Men hur som hels har jag haft en jättebra dag. :3 Du är dessutom min allra bästa vän, så tack för det också. :3 8 sep, 2012 00:26 |
|
Borttagen
|
Ginny Weasley99- Rolig och AWESOME. Du är världens bästa finis ♥
harrypotter87- Min inte lika awesome kusin ♥ erik potter123- Kul och väldigt knasog, en bar kusin ♥ Goizan- Du lyste upp mitt liv, tack!♥ Twix- Cool och supersnäll ♥ Otto- Bra lillebror.. ♥ Emmiz- Jättebra bästis ♥ Tonks_xD-Underbara Tove, vad ska jag börja med? ♥ MissFniss- Snäll och awesome..♥ Ballong- Lika knasig och rolig som alla andra! ♥ Kossanberta- Ja, det är alltid kul med snälla kompisar ♥ 8 sep, 2012 09:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 10:17
|
|
Tonks_xD
Elev |
8 sep, 2012 09:12 |
|
Borttagen
|
Varse, Bengt, nej skoja bara..
8 sep, 2012 09:12 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
jag bivakar inte den her tråden längre
8 sep, 2012 09:32 |
|
HannaPanna
Elev |
8 sep, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen