Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1394 1395 1396 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Dramione99
Elev

Avatar


Incendio är så jäkla bra och fin så att jag nästan får ont i magen då jag tänker på hur grym hon är! Lav yaaa! ♥

7 sep, 2012 21:50

Incendio
Elev

Avatar


Dramione99, åh min älskade, fina vän. Du är underbar, på alla sätt som finns, glöm aldrig det.

*får tårar i ögonen*

7 sep, 2012 21:54

linnvendela
Elev

Avatar


Hej Myself jag är kär i dig.

Jaha.

7 sep, 2012 23:43

Borttagen

Avatar


Tack för en Jättebra dag Captain J.. :3
Den var jätterolig. :3
Fick både målat, ritat, jagat get och lite annat. XD
Ruffy var ju rolig... när vi väl fick tag i honom. X)
Men hur som hels har jag haft en jättebra dag. :3

Du är dessutom min allra bästa vän, så tack för det också. :3

8 sep, 2012 00:26

Borttagen

Avatar

+3


Ginny Weasley99- Rolig och AWESOME. Du är världens bästa finis ♥
harrypotter87- Min inte lika awesome kusin ♥
erik potter123- Kul och väldigt knasog, en bar kusin ♥
Goizan- Du lyste upp mitt liv, tack!♥
Twix- Cool och supersnäll ♥
Otto- Bra lillebror.. ♥
Emmiz- Jättebra bästis ♥
Tonks_xD-Underbara Tove, vad ska jag börja med? ♥
MissFniss- Snäll och awesome..♥
Ballong- Lika knasig och rolig som alla andra! ♥
Kossanberta- Ja, det är alltid kul med snälla kompisar ♥

8 sep, 2012 09:09

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 10:17
Antal ändringar: 2

Tonks_xD
Elev

Avatar


Tack Almispalmis! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

8 sep, 2012 09:12

Borttagen

Avatar


Varse, Bengt, nej skoja bara..

8 sep, 2012 09:12

kaptän grov hongel
Elev

Avatar


jag bivakar inte den her tråden längre

8 sep, 2012 09:32

HannaPanna
Elev

Avatar

+1


DarkBells är en superfiiin och jättegullig person, jag lovar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

8 sep, 2012 10:12

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av linnvendela:
Hej Myself jag är kär i dig.

Hej linnvendela jag är kär i dig. ♥

8 sep, 2012 10:27

1 2 3 ... 1394 1395 1396 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.