The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ingis
Elev |
27 dec, 2012 16:28 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av The-little-Gryff: Till alla Sims älskare vill jag onödigt nog meddela att jag håller på att installera "Leva livet" just nu Åh, det låter bra! ^^ Yeh, azum ^^
27 dec, 2012 16:31 |
|
lovegood99
Elev |
haha, same here... har ätit de nu lixom i *räknar dagar* 4 dar ....-.- 27 dec, 2012 16:43 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av lovegood99: haha, same here... har ätit de nu lixom i *räknar dagar* 4 dar ....-.- Precis, och de vägrar ge en nåt annat xD ![]() ![]()
27 dec, 2012 16:50 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av lovegood99: haha, same here... har ätit de nu lixom i *räknar dagar* 4 dar ....-.- Precis, och de vägrar ge en nåt annat xD de menar du inte 8D 27 dec, 2012 20:40 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag är så trööööött!
Jag är faktiskt död. 28 dec, 2012 13:08 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Jag är så trööööött! Jag meed
28 dec, 2012 13:36 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av T3DDY: Det var absolut inte jag som skrev ditt inlägg och sen citerade det. Eller jag citerade det, men inte skrev, nejdå... ..fattar inte?! Kolla det "du" skrev i första inlägget som vi håller på citera ;P Haha. LOL Håller med :s ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 28 dec, 2012 17:20 |
|
Little J
Elev |
28 dec, 2012 19:28 |
|
Queen Boo
Elev |
kan du skriva upp mig???
jag är jättecoolig älska mig plz 28 dec, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen