Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: lillamymin Du är awesome och ger mig goda råd. Jag kan räkna med dig i svåra stunder Åh tack, vad snällt och fint sagt av dig♥ Det kan du alltid! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 6 sep, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Det gör du visst.Skrivet av Borttagen: Lucy; TAAAAAAAACK. DU SKRIVER AsBrA SJÄLV ♥ Det gör jag inte 7 sep, 2012 06:46 |
|
ikka
Elev |
Savi: Åh, tack fina du! ♥ Och jag kan faktiskt inte säga så mycket mer än right back at you - det där stämmer precis in på hur jag ser på dig med
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
7 sep, 2012 10:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Lite sent, men tack Valmo. you're the best. Jag tycker jättemycket om dig och du är snäll och trevlig och underbar. Och tack så mycket ♥ Vad glad man blir och vsg! 7 sep, 2012 15:13 |
|
HannaPanna
Elev |
7 sep, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till min väldigt lilla vänlista
Klaus InspiredPsycho Regulus Quidditch LucyMalfoy J-star Black Bombarda Majis Cindy -funfun- Ginny!!!! madeleinegranger Korra MissLollo LoonyMe 7 sep, 2012 16:53 |
|
Regulus
Elev |
7 sep, 2012 16:55 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gör jag inteSkrivet av LucyMalfoy: Det gör du visst. Skrivet av Borttagen: Det gör jag inte Lucy; TAAAAAAAACK. DU SKRIVER AsBrA SJÄLV ♥ Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 sep, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
7 sep, 2012 17:03 |
|
MissFniss
Elev |
7 sep, 2012 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen