Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Lite sent, men tack Valmo. you're the best. Jag tycker jättemycket om dig och du är snäll och trevlig och underbar. Och tack så mycket ♥
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 6 sep, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Lucy; TAAAAAAAACK. DU SKRIVER AsBrA SJÄLV ♥
6 sep, 2012 21:17 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lucy; TAAAAAAAACK. DU SKRIVER AsBrA SJÄLV ♥ Det gör jag inte Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 6 sep, 2012 21:21 |
|
Twix
Elev |
6 sep, 2012 21:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 sep, 2012 21:25 |
|
linnvendela
Elev |
Whaaaaaaat? O.o Tack x3 Jaha. 6 sep, 2012 21:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 sep, 2012 21:27 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 6 sep, 2012 21:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 sep, 2012 21:29 |
|
LucyMalfoy
Elev |
lillamymin Du är awesome och ger mig goda råd. Jag kan räkna med dig i svåra stunder
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 6 sep, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen