Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
MissFniss, AAW ♥♥
DU ÄR BARA GULLIGARE NÄR DU ANVÄNDER ORD OCH MENINGAR SOM JAG INTE RIKTIGT VET OM DET ENS EXISTERAR ♥ XD
6 sep, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
MissFniss: Haha, nej, you are ♥
6 sep, 2012 17:56 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av HannaPanna: MissFniss, AAW ♥♥ DU ÄR BARA GULLIGARE NÄR DU ANVÄNDER ORD OCH MENINGAR SOM JAG INTE RIKTIGT VET OM DET ENS EXISTERAR ♥ XD DU. ÄR. FÖR. SÖÖT! ♥ (mihihihi... Skrivet av Borttagen: MissFniss: Haha, nej, you are ♥ No, no, no, you are ♥
6 sep, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
MissFniss: *Fortsätter i mejl* x)
6 sep, 2012 18:08 |
|
Miskel
Elev |
6 sep, 2012 19:04 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Anapneo Me luff u osvosv. ♥ Men hej jag älskar dig med. Saknar att prata med dig, min lilla skåning. Seriöst. Puss ♥ Jaaaaa. Vi måste prata snart igeeeen, min lilla norrlänning. ♥ AGREED SKÅNING. ♥
6 sep, 2012 19:30 |
|
childhoodlight
Elev |
6 sep, 2012 19:34 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: accioron för hon är så jävla klok och cool and therefore I look up to her ♥ ![]() ger dig komplimanger pga DU ÄR INNE PÅ MUGGLIS OFTARE ÄN... FÖRR ♥♥♥ 6 sep, 2012 19:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: accioron för hon är så jävla klok och cool and therefore I look up to her ♥ ![]() ger dig komplimanger pga DU ÄR INNE PÅ MUGGLIS OFTARE ÄN... FÖRR ♥♥♥ HAHAHAHAHAH ♥♥
6 sep, 2012 19:44 |
|
LucyMalfoy
Elev |
amandaheideman Awesome och cool.
HarryPotterr Skriver massa bra ff:s Frivolt Är kul att duellera mot Twix Du är en bra mugglis vän MissWentz Du är snäll och rolig. Fairydust Du är rolig att duellera mot. Cykel Du är awesome och cool Obliviate_ Erfa Du äger totalt mugglis. Ally Regins Du ät totalt awesome FarbrorSnuffles Du är rolig och det var så kul att träffa dig på växjöträffen den 19 augusti. Bombarda Du är kul att skriva ff med och prata med. Chidney Du är rolig att duellera emot och det var awesome att träffa dig på Växjöträffen en 19 augusti. Vildvittra Du är kul att duellera emot. Ellie Lovegood Du är bra att prata och hjälpa mig med lika problem. Supersökaren Du är awesome och rolig och totalt knäpp Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 6 sep, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen