GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Festivalen? 16:e mars! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är det jag håller på att kontrolllera ^^Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj När är den? 3 mar, 2013 10:34 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Festivalen? 16:e mars! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är det jag håller på att kontrolllera ^^Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj När är den? Kan trösta dig med att om jag hade bott i Luelå så skulle jag inte heller kunnat gå, trots att jag fyller 13 i år molly evans: Hon köpte den på ett köpcentrum som heter Allum som finns i Partille. Affären var Ica ![]()
3 mar, 2013 10:37 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
mican00, bor du typ nära Göteborg??! *förvånad när du börjar snacka om Partille och Allum!*
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 3 mar, 2013 10:40 |
|
Borttagen
|
mican00-OKI! Bra att veta!
3 mar, 2013 10:43 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Petra Hyrrot: mican00, bor du typ nära Göteborg??! *förvånad när du börjar snacka om Partille och Allum!* Jag bor i Öjersjö, som ligger lite utanför Göteborg ja Du då? molly evans: Den kanske finns på andra ica också ![]()
3 mar, 2013 10:43 |
|
Borttagen
|
mican00: Men ändåååååå D: Aja, för vänta tills mamma kommer hem och se vad hon säger ^^
Min ena kusin som är 13 och ser yngre ut än mig 3 mar, 2013 10:50 |
|
T3DDY
Elev |
Hatar sims! D': Nej, men det stängde ner sig nyss, utan att jag ville det :c Min sim hade hunnit måla typ fem målningar, gå upp i färdighetsnivå inom målning och gå upp en "level" i karriären D: Varför ska världens bästa spel lagga så mycket? D':
3 mar, 2013 10:50 |
|
Borttagen
|
T3DDY: Bara så att du vet ska det ordnas mugglisträff i sommar (alt. på våren)
3 mar, 2013 10:52 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
mican00 jag bor typ en timme bort från Göteborg i en stad som heter Alingsås men jag brukqr åka till Göteborg typ varannan helg nästan!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 3 mar, 2013 11:02 |
|
Borttagen
|
Bara jag som tycker att i "Jalla Dansa Sawa" borde alla tre vara en grupp? De sjunger ju typ lika mycket O_O
3 mar, 2013 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen