Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Deathless Vilma du underbara människa vad skall jag ens kunna svara här?? mer än att du är mega super cool ♥ Jadu jag tyckte att det där var ett utmärkt svar, som alla dina svar. ^^) Haha det är ju du som är cool! ♥
6 sep, 2012 14:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: haha men nej mina svar är långt ifrån utmärkta xDSkrivet av Cara Riddle: Deathless Vilma du underbara människa vad skall jag ens kunna svara här?? mer än att du är mega super cool ♥ Jadu jag tyckte att det där var ett utmärkt svar, som alla dina svar. ^^) Haha det är ju du som är cool! ♥ haha jag gör mitt bästa kära du ![]()
6 sep, 2012 14:36 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha men nej mina svar är långt ifrån utmärkta xDSkrivet av Cara Riddle: Deathless Vilma du underbara människa vad skall jag ens kunna svara här?? mer än att du är mega super cool ♥ Jadu jag tyckte att det där var ett utmärkt svar, som alla dina svar. ^^) Haha det är ju du som är cool! ♥ haha jag gör mitt bästa kära du Haha men allt du säger är utmärkt. XD haha ♥
6 sep, 2012 14:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: hahaha so not true xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Deathless: haha men nej mina svar är långt ifrån utmärkta xDSkrivet av Cara Riddle: Deathless Vilma du underbara människa vad skall jag ens kunna svara här?? mer än att du är mega super cool ♥ Jadu jag tyckte att det där var ett utmärkt svar, som alla dina svar. ^^) Haha det är ju du som är cool! ♥ haha jag gör mitt bästa kära du Haha men allt du säger är utmärkt. XD haha ♥ ![]()
6 sep, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
6 sep, 2012 15:14 |
|
Ginny00
Elev |
idaans99 - Ser helt rätt ut, och det var så lite så
6 sep, 2012 15:15 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Komplimanger till Freja och Ginny00 (hoppas jag gjorde rätt nu!) för att ni var tervliga och välkommnade mig! Åhh tack så mycket ♥ Everything is Dramione and nothing hurts. 6 sep, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Tack och varsågod själva! ♥
6 sep, 2012 15:16 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Deathless Du är så fantastisk Vilma! Jag saknar dig, vi får chatta mer med varandra
by my heel, i care not 6 sep, 2012 16:54 |
|
MissFniss
Elev |
Konstigt, du står med på medlemslistan... men du är awesome ändå Skrivet av Borttagen: GRATTIS MissFniss TACK! No, you are ♥ Vsg ♥ Vsg, finis ♥ Tack och varsågod ♥ Tack ♥ Ja, längtar Skrivet av HannaPanna: MissFniss, AAAHHH ALLTSÅ BÄSTIGASTE OCH FINASTE MÄNNISKA! TACKTACKTACK, DU ÄR GULD VÄRD ♥♥ OCH GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN :'D ♥ (haha, det där lät ju lite.. uhm... xD) MEN DU ÄR ÄNNU GULDIGARE (xD) VÄRD! ♥♥♥ TACK! ♥ (haha xD)
6 sep, 2012 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen