GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? 3 mar, 2013 09:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är det jag håller på att kontrolllera ^^Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D 3 mar, 2013 09:50 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/
3 mar, 2013 09:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Jaadå Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/ Festivalen Minus 30 grader följer Socialstyrelsens allmänna råd om höga ljudnivåer och har därför en åldersgräns på 13 år. -.- Ska jag säga att jag är 13...? 3 mar, 2013 09:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jaadå Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/ Festivalen Minus 30 grader följer Socialstyrelsens allmänna råd om höga ljudnivåer och har därför en åldersgräns på 13 år. -.- Ska jag säga att jag är 13...? Jag har sett att barn på tv där dom spelar hög musik har hörselkåpor...? Men d kan väl säga att du är 13 om du verkligen vill 3 mar, 2013 09:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, ska ju ändå på Mello så Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jaadå Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/ Festivalen Minus 30 grader följer Socialstyrelsens allmänna råd om höga ljudnivåer och har därför en åldersgräns på 13 år. -.- Ska jag säga att jag är 13...? Jag har sett att barn på tv där dom spelar hög musik har hörselkåpor...? Men d kan väl säga att du är 13 om du verkligen vill Jag ska fråga mamma om jag får gå 3 mar, 2013 09:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är det jag håller på att kontrolllera ^^Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj 3 mar, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är det jag håller på att kontrolllera ^^Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj 3 mar, 2013 10:03 |
|
Borttagen
|
Ooops fyller, men jag gillar att skryta O.o
3 mar, 2013 10:06 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är det jag håller på att kontrolllera ^^Skrivet av Borttagen: Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3 YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C Får man inte gå om man går med en vuxen då? Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj När är den? ![]()
3 mar, 2013 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen