Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GRYTHENPUFF

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

1 2 3 ... 1389 1390 1391 ... 1663 1664 1665
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?

3 mar, 2013 09:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?
Det är det jag håller på att kontrolllera ^^
Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D

3 mar, 2013 09:50

T3DDY
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?

Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

3 mar, 2013 09:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?

Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/
Jaadå
Festivalen Minus 30 grader följer Socialstyrelsens allmänna råd om höga ljudnivåer och har därför en åldersgräns på 13 år. -.-
Ska jag säga att jag är 13...?

3 mar, 2013 09:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?

Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/
Jaadå
Festivalen Minus 30 grader följer Socialstyrelsens allmänna råd om höga ljudnivåer och har därför en åldersgräns på 13 år. -.-
Ska jag säga att jag är 13...?

Jag har sett att barn på tv där dom spelar hög musik har hörselkåpor...? Men d kan väl säga att du är 13 om du verkligen vill

3 mar, 2013 09:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av T3DDY:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?

Nej, tror åldersgränsen gäller även om man går med en vuxen ;/
Jaadå
Festivalen Minus 30 grader följer Socialstyrelsens allmänna råd om höga ljudnivåer och har därför en åldersgräns på 13 år. -.-
Ska jag säga att jag är 13...?

Jag har sett att barn på tv där dom spelar hög musik har hörselkåpor...? Men d kan väl säga att du är 13 om du verkligen vill
Haha, ska ju ändå på Mello så Men alltså jag är inte känslig för ljud ^^
Jag ska fråga mamma om jag får gå fast iofs är det mella 18.00 och 01.00

3 mar, 2013 09:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?
Det är det jag håller på att kontrolllera ^^
Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D

Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj

3 mar, 2013 10:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?
Det är det jag håller på att kontrolllera ^^
Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D

Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj
...

3 mar, 2013 10:03

Borttagen

Avatar


Ooops fyller, men jag gillar att skryta O.o

3 mar, 2013 10:06

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! 13-årsgräns D:
Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C

Får man inte gå om man går med en vuxen då?
Det är det jag håller på att kontrolllera ^^
Annars överväger jag att ljuga om min ålder... jag är faktiskt snart 13! Jag gyller 11 i juli 8D

Jag är äldre än dig ! Jag fylker 11 i maj
...


När är den?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

3 mar, 2013 10:34

1 2 3 ... 1389 1390 1391 ... 1663 1664 1665

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

Du får inte svara på den här tråden.