Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Ok, detta kanske inte är ett kärleksproblem. Men jag känner för att outa det ändå. Jo, den kille i klassen som jag tycker absolut sämst om. Har känslor för mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det..., faktiskt! Well, om han blir jobbig så är det bara att förklara för honom att du inte gillar honom, och det måste han acceptera Ja, jag vet att det är vad jag borde, men det svårt på något sätt... Jag vet. Men det är bara att bita ihop. Skönt när det är över Tack! 26 apr, 2012 17:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag läser, är inne på mugglis på mobilen, äter middag och har fastnat i en låt jag inte gillar, men jag kan inte sluta tänka på honom...
26 apr, 2012 17:35 |
|
hyperion
Elev |
Jag vet inte vad jag ska göra längre. När jag är i skolan och vi träffas så vill jag egentligen mest av allt därifrån så jag slipper se honom. Men när han inte är i närheten så vill jag att han ska vara så nära som möjligt. Allt jag gör lyckas jag koppla till honom på något sätt och jag orkar inte mer. Kan man stänga av sina känslor? För jag vill göra det. För jag orkar verkligen inte.
![]()
27 apr, 2012 22:08 |
|
smartbabe
Elev |
Festen igår... Han var där. Helvete. Hon blev ledsen pga honom. Helvete.
Alltså nej. Jag vet att han gillar en annan, så nej, jag får inte tänka på honom så. Och förresten så är det bara en liten crush, inget mer. ![]()
28 apr, 2012 12:04 |
|
Marsku
Elev |
Jag har ett problem... Ett STORT problem ! Jag gillar en kille i samma årskurs men jag vet int gillar han mig tillbaka... Mina vänner seger att han tittar nu som då på mig när jag int ser... I trosdags så kommenterade min vän ett foto för mig... Hon skrev "Söt
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 28 apr, 2012 12:08 |
|
ikka
Elev |
Hahahahahahahah, seriöst I'm pathetic. Började skriva om honom före julen och jag vet fortfarande inte vad jag känner. </3
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 apr, 2012 22:35 |
|
hyperion
Elev |
weigthiopearhigjire. hygwhrsghwrehg. gewhdghwaprehgaw4.
Han ska med och grilla imorgon. Och hans tjej ska inte med, antagligen. Vet inte om det är bra eller dåligt. Vill bara släppa honom, men det går inte. Jag ältar fortfarande allt jag gjorde fel. Varenda kväll innan jag går och lägger mig så tänker jag på de stunderna som jag kunde gjort något annorlunda. Jag skulle ha fattat hans hand den där kvällen. Gett honom en till puss den där eftermiddagen. Svarat på hans sms och umgåtts med honom den där dagen. Nu är det försent. Och det gör ont. ![]()
29 apr, 2012 14:58 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av hyperion: weigthiopearhigjire. hygwhrsghwrehg. gewhdghwaprehgaw4. Han ska med och grilla imorgon. Och hans tjej ska inte med, antagligen. Vet inte om det är bra eller dåligt. Vill bara släppa honom, men det går inte. Jag ältar fortfarande allt jag gjorde fel. Varenda kväll innan jag går och lägger mig så tänker jag på de stunderna som jag kunde gjort något annorlunda. Jag skulle ha fattat hans hand den där kvällen. Gett honom en till puss den där eftermiddagen. Svarat på hans sms och umgåtts med honom den där dagen. Nu är det försent. Och det gör ont. Det behöver inte vara för sent. Även om han nu har tjej så kan du visa att du fortfarande tänker på honom så, att du gillar honom fortfarande. Och gillar man verkligen en person så kommer man inte över den personen hur som helst. Lycka till. ♥ ![]()
29 apr, 2012 15:08 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av smartbabe: Skrivet av hyperion: weigthiopearhigjire. hygwhrsghwrehg. gewhdghwaprehgaw4. Han ska med och grilla imorgon. Och hans tjej ska inte med, antagligen. Vet inte om det är bra eller dåligt. Vill bara släppa honom, men det går inte. Jag ältar fortfarande allt jag gjorde fel. Varenda kväll innan jag går och lägger mig så tänker jag på de stunderna som jag kunde gjort något annorlunda. Jag skulle ha fattat hans hand den där kvällen. Gett honom en till puss den där eftermiddagen. Svarat på hans sms och umgåtts med honom den där dagen. Nu är det försent. Och det gör ont. Det behöver inte vara för sent. Även om han nu har tjej så kan du visa att du fortfarande tänker på honom så, att du gillar honom fortfarande. Och gillar man verkligen en person så kommer man inte över den personen hur som helst. Lycka till. ♥ Problemet är att vi är rätt nära som kompisar liksom, umgås, kramas osv och så har det varit sen vi började i samma klass liksom (och så är han mot alla, och jag med för den delen), och jag är så himla blyg och otroligt osäker på mig själv (förstår fortfarande inte att han visade något intresse från första början, tror därför jag blev rädd och stötte bort honom också för den delen) och hans tjej är ju ofta med i vårat "gäng" också och liksom. Allt är bara rörigt och vet liksom inte vad jag ska göra och jag vill helst bara glömma honom. För om det tar slut mellan dem och det blir något mellan oss igen så kommer jag säkerligen stöta bort honom igen, och jag orkar inte med det. Men tack ♥ ![]()
29 apr, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Bwaah! Valborg fucked up my mind!
Jag gillar inte mitt ex längre, känns det som, jag tror jag har en liten, ganska stor crush på en av killarna jag lärde känna på valborg. Fy, jag är splittrad. Spoiler: Tryck här för att visa! 2 maj, 2012 19:01 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen