Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Detta är egentligen inte Fred och George utan James och Oliver Phelps, men tycker bara att detta är så klockrent! haha, jaa, jag har sett den intervjun xD DEM ÄR SÅ UNDERBARA! ![]()
1 nov, 2011 11:32 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 11:55 |
|
Borttagen
|
^
Båda dem två är ju bara "AWWWWWW" ♥♥♥ 1 nov, 2011 12:13 |
|
samfora
Elev |
Aw.... Jsg och min kompis samtalade om just det här under frukosten. De är så otroligt bäst ♥
Hogwarts will always be there to welcome you home. 1 nov, 2011 12:22 |
|
Borttagen
|
De är bättre än bäst! ♥
1 nov, 2011 12:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: De är bättre än bäst! ♥ so true ♥ 1 nov, 2011 13:25 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Detta är egentligen inte Fred och George utan James och Oliver Phelps, men tycker bara att detta är så klockrent! ♥♥♥ Dom är bara så bäst! SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 1 nov, 2011 14:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av grodan-boll: Skrivet av Borttagen: Detta är egentligen inte Fred och George utan James och Oliver Phelps, men tycker bara att detta är så klockrent! ♥♥♥ Dom är bara så bäst! Men hur dum är den där personen som skickade in frågan egentligen? xD 1 nov, 2011 14:35 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^HAHAHAHA, visst ?
"She's buying the stairway to heaven" 1 nov, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
åh, shit va jag älskar den där bilden! ♥ 1 nov, 2011 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen