Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill ha ett liv.
21 sep, 2011 17:42 |
|
leumas vän
Elev |
21 sep, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
Vill ha studiebidrag för september. Men nejnejnej de ska jag inte få.
Och hälften av mig vill så jävla gärna flytta härifrån, men jag vet att det inte kommer gå 21 sep, 2011 20:48 |
|
Enchanted
Elev |
Vill vara lycklig. Varför går det inte?
21 sep, 2011 20:49 |
|
Maharajah
Elev |
Vill ha , men samtidigt inte...
21 sep, 2011 20:50 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
21 sep, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
Vill ha O'boy, men orkar inte resa mig...
21 sep, 2011 20:50 |
|
Somnium
Elev |
Vill ha någon som håller om mig och som finns här för mig, oavsett vad.
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
21 sep, 2011 20:51 |
|
mellanrum
Elev |
21 sep, 2011 20:52 |
|
Borttagen
|
^
grattis cooling superman ska baka en tårta till mig när jag blir master of death (1000) och när jag har gått om henne, om det någonsin händer. fast jag funderar att stanna på 1337... o.o jag vill ha saft. 21 sep, 2011 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen