the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Nä egentligen inte " sa Elionora och log
" se där kommer de ju " sa Elionora. Isac och Sai kom med famnen full med mat från skogen.
23 nov, 2015 22:04
|
|
Borttagen
|
Rin såg upp mot himlen.
"det kommer att regna om någon timme eller så" sa Rin lite till sig själv.
23 nov, 2015 22:06
|
|
Borttagen
|
" Åh toppen hoppas vindskyddet kommer hålla " sa Isac som hade hört det Rin sa.
23 nov, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
"det kommer nog att hålla...fast det kommer bli väldigt trångt." sa Yukiko lite osäkert.
23 nov, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
" Ja det kommer det " sa Sai och tänkte hur skulle de få plats allihop i vindskyddet. Isac funderade på att hålla sig i ett träd då regnet kom han gillade att vara ute i regnet.
23 nov, 2015 23:12
|
|
Borttagen
|
" jag behöver inte vara i något vindskydd" sa Rin lugnt. Hon trivdes inte med att trängas.
23 nov, 2015 23:20
|
|
Borttagen
|
" Kan själv trivas bra med trädkrononan som skydd " sa Isac och log.
24 nov, 2015 07:35
|
|
Borttagen
|
Yukiko började att tänka en stund. Hon suckade lite grann och såg upp mot himelen. Det började att bli mörkt ute nu.
24 nov, 2015 07:37
|
|
Borttagen
|
Isac försvann upp i trädet och hittade en plats att sova på han log det skulle bli skönt att få sova i ett träd igen.
24 nov, 2015 07:47
|
|
Borttagen
|
Yukiko förvandlade sig själv till sin räv form. Hon kurrade ihop sig och la svansarna om sig själv för att hålla sig varm.
24 nov, 2015 07:48
|
Du får inte svara på den här tråden.