Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the new school Dimond high

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

1 2 3 ... 138 139 140 ... 152 153 154
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Nä egentligen inte " sa Elionora och log
" se där kommer de ju " sa Elionora. Isac och Sai kom med famnen full med mat från skogen.

23 nov, 2015 22:04

Borttagen

Avatar


Rin såg upp mot himlen.
"det kommer att regna om någon timme eller så" sa Rin lite till sig själv.

23 nov, 2015 22:06

Borttagen

Avatar


" Åh toppen hoppas vindskyddet kommer hålla " sa Isac som hade hört det Rin sa.

23 nov, 2015 22:38

Borttagen

Avatar


"det kommer nog att hålla...fast det kommer bli väldigt trångt." sa Yukiko lite osäkert.

23 nov, 2015 22:39

Borttagen

Avatar


" Ja det kommer det " sa Sai och tänkte hur skulle de få plats allihop i vindskyddet. Isac funderade på att hålla sig i ett träd då regnet kom han gillade att vara ute i regnet.

23 nov, 2015 23:12

Borttagen

Avatar


" jag behöver inte vara i något vindskydd" sa Rin lugnt. Hon trivdes inte med att trängas.

23 nov, 2015 23:20

Borttagen

Avatar


" Kan själv trivas bra med trädkrononan som skydd " sa Isac och log.

24 nov, 2015 07:35

Borttagen

Avatar


Yukiko började att tänka en stund. Hon suckade lite grann och såg upp mot himelen. Det började att bli mörkt ute nu.

24 nov, 2015 07:37

Borttagen

Avatar


Isac försvann upp i trädet och hittade en plats att sova på han log det skulle bli skönt att få sova i ett träd igen.

24 nov, 2015 07:47

Borttagen

Avatar


Yukiko förvandlade sig själv till sin räv form. Hon kurrade ihop sig och la svansarna om sig själv för att hålla sig varm.

24 nov, 2015 07:48

1 2 3 ... 138 139 140 ... 152 153 154

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

Du får inte svara på den här tråden.