Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag började sjunga lågt en sång som hon alltid älskade när vi låg i soffan när jag såg henne nu.
15 dec, 2013 17:49
|
|
Borttagen
|
Jag tystnade plötsligt och såg mig omkring.
"Will?"
15 dec, 2013 17:51
|
|
Borttagen
|
Jag log och fortsatte sjunga.
Sedan viskade jag tyst; "hej då, Sanna."
15 dec, 2013 17:55
|
|
Borttagen
|
Jag såg mig förtvivlat omkring och tårarna trängde sig fram. När jag inte hörde något mer på en lång stund sjönk jag ner på bänken igen.
15 dec, 2013 17:58
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 17:59
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade till.
"Var är du?!"
Jag kände mig rädd.
15 dec, 2013 18:01
|
|
Borttagen
|
"Du ser inte mig." Sa jag utan att svara helt på frågan,
15 dec, 2013 18:04
|
|
Borttagen
|
"Varför tog du livet av dig?"
Viskade jag.
15 dec, 2013 18:06
|
|
Borttagen
|
"Det tänker jag inte säga." Jag rufsade om hennes hår.
15 dec, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
Jag höjde handen. Han var där! Jag kastade mig om halsen på honom utan att bry mig om att det måste se konstigt ut.
15 dec, 2013 18:15
|
Du får inte svara på den här tråden.