Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Trololmedvetslössavsvimmad tråkigt
18 dec, 2013 22:54
|
|
Borttagen
|
(var Poopie och berätta! Jag vet inte vad som hänt  )
18 dec, 2013 23:06
|
|
Borttagen
|
(right)
- Linda...ehm Merbourg tror jag det var...i alla fall, Linda bars hit någon timme sedan med ett blödande huvud och nu tycks hon inte minnas något alls! Säger Bajs.
18 dec, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
"VA?!", både jag och Cornelia skriker. Tessie står chokad bredvid oss.
"Och hur ska du rädda henne idag?", Tessies röst är lugn, men jag känner att hon döljer något under det lugnet.
18 dec, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
- Vet inte!! Muttrar Poop,
- Jag hittar inget som kan funka.
18 dec, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
"MEN HERREGUD, DET ÄR DU SOM JOBBAR HÄR KOM IGEN NU!", Cornelia ser argt på Poopi.
"VID MERLINS SKÄGG, SKÄRP DIG!", jag vrålar.
18 dec, 2013 23:18
|
|
Borttagen
|
Poop stirrar på dem,
- JAG KAN INTE, GÖR DET BÄTTRE SJÄLVA ERA IDIOTER!!
18 dec, 2013 23:23
|
|
Borttagen
|
"OKEJ DIN I D I O T H Ä X A !!!", jag var helt rasande. Sen satte jag mig lugnt ner bredvid henne.
"Tessie, fetsen igår, vem ver hon med?"
"Hmm…. Många, dig, Ted, Sam, Maxwell, alla…"
"Okej, gå och prata med dem… Men säg att hon är borta, inte här!"
"Okej", Tessie springer iväg.
18 dec, 2013 23:29
|
|
Borttagen
|
Avsvimmad. Vaknar.
- Hallå? Rosslar jag nyvaket och ser mig om.
18 dec, 2013 23:35
|
|
Borttagen
|
"Hej", jag ler stort innan jag vänder mig om mot Poopie.
"JAG KLARADE AV DET DIN YNK!"
18 dec, 2013 23:36
|
Du får inte svara på den här tråden.