Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ser sig omkring och suckar lite men kramar henne lätt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 23:26 |
|
Vildvittra
Elev |
De får mat, någon uppvärmd röra, den smakade faktiskt gott och värmde hela kroppen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 23:37 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan äter gott och ler. "Mh, gott faktiskt." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 23:46 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja, jättegott." ler Kestra och ler mot dem som lagat maten och huttrar sedan lätt till.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 23:47 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan nickar och äter klart. "Mh..några borde sitta vakt." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 23:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra fryser lätt och gäspar, hon erbjuder sig inte till första vakten men tar den andra så att andra kan sova.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 23:58 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan tar den första vakten , och ingen hade riktigt förväntat sig något annat.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 00:01 |
|
Vildvittra
Elev |
"Väck mig när du vill sova, god natt." sa Kestra, kysste honom och kröp ner i sovsäcken.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jun, 2013 19:51 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Okej..god natt." mumlar han och ler lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 29 jun, 2013 23:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra gäspar lite och snart somnar hon, liksom de andra som inte har vakten.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 jun, 2013 23:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen