Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Corazon: Du kan ta en megastor färga (inte färja!) över Atlanten och sedan sova hela tiden och drömma om rosa fluffiga kaniner som heter Knut och sjunger "Hejhopp, hejhopp, tralalalalalala, hejhopp, hejhopp, tralalalalalala.." Och hoppar runt i fluffiga sockervaddsmoln som bebos av orange-rosa enhörningar och pegasusar som också hoppar omkring och sänder ut glädjestrålar. Och när du kommer fram är du jätteglad att du hittade färgan Rosella som tar dig över NordsjönsAtlanten i ett Knutskutt! -illusionofcool XD Ja, har ni aldrig hört talas om den? Jag har hört att det finns ett parti med "hälsohästar" som kämpat för molnen ska bli sockerfria.. O.o "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 15 maj, 2015 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Jag: "Jag måste duschaaa." Mamma: "Aa, men jag ska bara diska i badkaret först sen så får du duscha." Hahhaha, alltså vår vattenkran är helt konstig så hon var tvungen att diska i badkaret men det lät så roligt XD Jag: "Alltså Alice det där var hemskt!" Alice: "?" Jag: "först så gick jag på en grej och den gjorde skit ont och då så fick jag typ panik och gick på en annan sak och den gjorde också skit ont och sen så fick jag panik igen och då så gick jag på en till sak som gjorde svin ont!" Alice: "Vaa?" *hängde inte med* Cx HAHAHAHA! 15 maj, 2015 21:58 |
|
Hängslebyxor
Elev |
"är det mycket snö i *vårt landställe*?"
"Nej, det är ju maj" "ÄR DET SÅ HÄR MYCKET SNÖ I MAJ???????" Å kära 98 åriga gammelfarfar ![]() ![]()
15 maj, 2015 23:53 |
|
Borttagen
|
"Min mamma fyller nittio i år, tycker ni vi ska gratta henne?" - Farmor.
"Vill hon att vi ska göra det?" - M "Hon sa att hon kommer skjuta oss om vi inte gör det.." - Farmor. Vet inte om jag ska skratta eller vara rädd... :c 16 maj, 2015 18:06 |
|
Borttagen
|
Kille i min klass:
"Cancer jag önskar att du fick cancer!" Min träslöjdslärare som trodde han var rolig: "Det gick en hare här förut! ´Har-en´" "Där borta går Görgen ´Gör-en´?" 18 maj, 2015 14:45 |
|
Hedwig96
Elev |
kiitos paljon (betyder: tack så mycket)- Grekisk gubbe på restaurang
Alltså står de Finne i pannan på oss? - min kompis 19 maj, 2015 09:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: kiitos paljon (betyder: tack så mycket)- Grekisk gubbe på restaurang Alltså står de Finne i pannan på oss? - min kompis Fick höra att jag såg finsk ut en gång, ehm oookej xD 19 maj, 2015 12:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: kiitos paljon (betyder: tack så mycket)- Grekisk gubbe på restaurang Alltså står de Finne i pannan på oss? - min kompis Fick höra att jag såg finsk ut en gång, ehm oookej xD oookeeeej....? haha Typ alla greker som jobbar här med att försöka få in typer i sin restaurang/affär försöker tala lite finska med oss när vi går förbi...överallt. För de första tycker jag nog inte att vi ser ut som någå typiska finnar (hur ser de ens ut?) O för de andra är de bara två personer i klassen som överhuvudtaget KAN finska!!! (Vi är ju då på klassresa) haha. Jag har hört mera finska jär än vad jag hör hemma i den staden jag bor 19 maj, 2015 18:34 |
|
ella10d
Elev |
Jag blir så ledsen när mitt ägg dör ut, då måste jag dricka apelsinjuice! struts.2
Hello, my name is ella10d. 20 maj, 2015 14:52 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av ella10d: Jag blir så ledsen när mitt ägg dör ut, då måste jag dricka apelsinjuice! struts.2 Hanna är alltid så galen (och underbar)! ♥ 20 maj, 2015 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen