Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
snickers.
23 sep, 2012 16:51 |
|
MizzNina
Elev |
Snickers!!!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 sep, 2012 05:04 |
|
me.
Elev |
MARS!
24 sep, 2012 07:27 |
|
Ginny02
Elev |
Det va jätte längesen jag åt snickers, och vet int om jag ens smakat på Mars, men jag trorjag har det, så jag tar Mars, visste ni förresten att mars stängerna/mars bars som nämns i De vises sten är just Mars!
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 24 sep, 2012 08:45 |
|
Ladusvalan
Elev |
Eftersom jag älskar allt som innehåller jordnötter (i princip) måste jag förstås välja Snickers! ♥ Mars tycker jag är lite för sötsliskig och man tröttnat snabbt på det, medan jordnötterna gör att Snickers känns "fräschare".
Resultat i gårdagens "antingen-eller": 18-10 till Snickers! OBS! Ny fråga i första inlägget ... 24 sep, 2012 08:51 |
|
Borttagen
|
I detta fall säger jag nog RÄV!
För att rävar är så söta ♥ Och ni Tributes där ute; "Fox-Face" 24 sep, 2012 08:55 |
|
Bittersweet
Elev |
24 sep, 2012 09:04 |
|
MizzNina
Elev |
Räv.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 sep, 2012 09:05 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
24 sep, 2012 09:16 |
|
Borttagen
|
Varg.
Vargar är missförstådda. 24 sep, 2012 09:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen