Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 138 139 140 141
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har precis läst alla kapitel på rak för första gången och jag måste säga att det här är typ den bästa fanficen med HP som jag läst! Det slutar ju aldrig vara spännande och man vill bara höra mer!!! Jag bevakar nu och väntar på att få höra mer spännande delar!
Jag hoppas Hermione klarar sig...

29 nov, 2011 14:06

Borttagen

Avatar


Ah! Såå spännande!
Skriv meer NU!

DET HÄR ÄR VÄRLDENS BÄSTA FANFICITION!!!!!

3 dec, 2011 09:12

Ronald Weasley
Elev

Avatar


More! Så bra!

3 dec, 2011 21:51

Bombarda
Elev

Avatar

+1


får man lov och fråga när det kommer mer eller om det gör det?
jag förstår om du har mycket på gång just nu men det var ju ett tag sedan du skrev:/

Kärlek till alla!

27 dec, 2011 17:27

Nagato Seno
Elev

Avatar


Läste för en tid sedan hela och nu väntar jag med spänning efter mera

Enade vi stå, splittrade vi falla

28 dec, 2011 14:58

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
får man lov och fråga när det kommer mer eller om det gör det?
jag förstår om du har mycket på gång just nu men det var ju ett tag sedan du skrev:/

29 dec, 2011 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ron:
Tack så mycket hörrni! och förlåt för min långa frånvaro....

Mycket skola och mycket annat, som sagt inte fått en mening ens.. Känns hemskt men vill inte ljuga för er, helt blackout men ska försöka, det ska jag.

Vill verkligen göra klart den här! Tack igen, otroligt att några är kvar ♥


Du,det här var den första ff jag lästa och jag tänker följa den till slutet.
P.s du skriver super bra och jag hoppas på mer snart.

9 jan, 2012 18:36

Maj
Elev

Avatar


Bra:-)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fchicagomaroon.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F02%2FDowntonAbbey.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages.fanpop.com%2Fimages%2Fimage_uploads%2FHarry-Potterh-harry-potter-67957_1024_768.jpg

9 jan, 2012 18:38

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Förlåt - men när kommer det mer? Jag vill absolut inte att du ska känna press, men det har ju gått ett tag...

30 jan, 2012 19:21

Borttagen

Avatar


Har läst om HELA nu!
Den är jätte bra!
Om du skriver mer (jag tror och hoppas det) döda INTE Hermione!!!!
Då börjar jag gråta :-/
Det gör du väl nt? o_O

7 apr, 2012 16:09

1 2 3 ... 138 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.