Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har precis läst alla kapitel på rak för första gången och jag måste säga att det här är typ den bästa fanficen med HP som jag läst! Det slutar ju aldrig vara spännande och man vill bara höra mer!!! Jag bevakar nu och väntar på att få höra mer spännande delar!
Jag hoppas Hermione klarar sig... 29 nov, 2011 14:06 |
|
Borttagen
|
Ah! Såå spännande!
Skriv meer NU! DET HÄR ÄR VÄRLDENS BÄSTA FANFICITION!!!!! 3 dec, 2011 09:12 |
|
Ronald Weasley
Elev |
More!
3 dec, 2011 21:51 |
|
Bombarda
Elev |
får man lov och fråga när det kommer mer eller om det gör det?
jag förstår om du har mycket på gång just nu men det var ju ett tag sedan du skrev:/ Kärlek till alla! 27 dec, 2011 17:27 |
|
Nagato Seno
Elev |
Läste för en tid sedan hela och nu väntar jag med spänning efter mera
Enade vi stå, splittrade vi falla 28 dec, 2011 14:58 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Bombarda: får man lov och fråga när det kommer mer eller om det gör det? jag förstår om du har mycket på gång just nu men det var ju ett tag sedan du skrev:/ 29 dec, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ron: Tack så mycket hörrni! och förlåt för min långa frånvaro.... Mycket skola och mycket annat, som sagt inte fått en mening ens.. Känns hemskt men vill inte ljuga för er, helt blackout men ska försöka, det ska jag. Vill verkligen göra klart den här! Tack igen, otroligt att några är kvar ♥ Du,det här var den första ff jag lästa och jag tänker följa den till slutet. P.s du skriver super bra och jag hoppas på mer snart. 9 jan, 2012 18:36 |
|
Maj
Elev |
9 jan, 2012 18:38 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Förlåt - men när kommer det mer? Jag vill absolut inte att du ska känna press, men det har ju gått ett tag...
30 jan, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Har läst om HELA nu!
Den är jätte bra! Om du skriver mer (jag tror och hoppas det) döda INTE Hermione!!!! Då börjar jag gråta :-/ Det gör du väl nt? o_O 7 apr, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen