Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

1 2 3 ... 138 139 140 ... 572 573 574
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av _Bella_<3:
Skrivet av Borttagen:
Jag är mega super kär i dig!!! Så får jag chans på dig???


haha vem syster??

tror du att jag ska berätta det för dig!? Knappast! Du kommer ju berätta det för alla på hela skolan och alla du känner!

28 maj, 2013 16:01

Siriusis
Elev

Avatar


Okej... jag kanske känner något för dig..

Hai

28 maj, 2013 20:29

dillen99
Elev

Avatar


Fattar ni inget eller?
Nästan alla köper nya skolavslutningskläder, nya höga klackskor.
Men jag får dras med en strandklänning bara för att ni tycker den är fin.
Nu råkar jag vara väldigt kort oxå, så snälla, låt mig växa upp nån gång och köp ett par höga klackskor till mig?!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

28 maj, 2013 22:30

twisted
Elev

Avatar


Jag vill älska dig, jag vill hata dig. Jag vill vara med dig men jag vill inte vara med dig. Helst av allt vill jag bara att du ska ligga och hålla om mig och säga alla dessa vackra saker du brukar säga, och ignorera mina konstiga känslor och tankar. Framför allt vill jag också säga förlåt över att jag är så omöjlig med dig.

What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away.

28 maj, 2013 22:36

YES
Elev

Avatar


VARFÖR TITTAR DU PÅ MIG?! Allvarligt du gör det gämt. Varför?
Och den ännu större frågan är varför tittar jag tillbaka?
Jag vet att du inte är kär i mig, och jag hoppas du vet att jag är allt annat en kär i dig! Så varför tittar du hela tiden på mig i klassrummet?
Vi är inte ens vänner. Vi är snarare på gränsen till fiender.
Varför tittar du på mig? Okej, jag är inte typen som förminskar mig själv eller tycker det är så sjukt konstigt ifall inte alla hatar mig, men du är helt enkelt inte typen som skulle titta på mig.
Varför har vi ens massa ändlös ögonkontakt där du inte tittar på mig hånfullt.
Vill sjukt gärna ha svar på den frågan men eftersom att jag inte kommer att ställa den till dig, aldrig någonsin, så kommer jag nog inte få något svar på den.

Whatever https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F4b2a5ad3051e37d9fd716235066fbdc2%2Ftumblr_mj7q4cHpIw1s1flmlo1_500.gif

29 maj, 2013 17:30

Minihäst
Elev

Avatar


Vill du dricka te med mig?

another day, another slay

29 maj, 2013 19:02

Thilda
Elev

Avatar


Du är underbar och jag skulle göra nästan vad som helst för att få vara med dig. Vi går tillbaka till hur det var för några år sedan, innan jag fick veta att du var kär i mig. Innan du blev populär och jag stannade kvar i botten. Till den tiden då vi nästan var bästa vänner. Snälla.

29 maj, 2013 19:07

Frivolt
Elev

Avatar


E...

Nästa gång, snälla ta min hand! Just do it, jag är blyg och jag vet inte om du vet det. Det är inte så att jag inte vill, jag vill! SÅ mycket! Så snälla, ta den bara!!

Btw, får jag träffa dig innan jag åker på lördag? Eller måste jag vänta 1½ vecka minst innan jag kan få se dig igen? : (

Jag borde höra av mig...men jag vet inte vad jag ska skriva...

29 maj, 2013 19:25

Verro_Luna
Elev

Avatar


Varför kan du inte bara titta mig i ögonen och le?
Jag kommer vända bort blicken, men jag bryr mig inte. Jag kollar upp igen.
Kan du också bara fråga mig något? Vad som helst

P.S Jag kommer dö om du lägger till mig på kik, men snälla gör det D.S

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

29 maj, 2013 19:36

scarhead
Lärare

Avatar


SLUTA GÖRA MIG SÅ FUCKING FÖRVIRRAD ENA SEKUNDEN GÖR DU SÅ DEN ANDRA SÅ SLUTA SLUTA SLUTA KAN DU BARA FUCKING SLUTA JAG FÅR FAN UTBROTT PÅ DIG KAN DU BARA
SLUTA
(vara så fin och snäll och underbar och så FÖRVIRRAD)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

29 maj, 2013 21:21

1 2 3 ... 138 139 140 ... 572 573 574

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Du får inte svara på den här tråden.