The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag gaaaa det är dementorer utte
isolde deme vad då jag du måste äta choklad " tar fram en choklad kaka" jag kan alla här inte expekto patronum alva nej hell random sebe jag kan men får inte använda den utan för hogwars ja inte jag heller 23 feb, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Hörni... mamma sade en ganska konstig sak i telefon igår. Jag vet ine vem hon pratade med.
Mamma: Bladibladibladibla... Någon: Bladibladebladibla... Mamma: bladibladibla... Någon: bladibladibladibladibladiblablabla... Mamma: Ja, det blir skönt att det i sommar blir sista gången jag sitter som hedersgäst i skolan. Vad menar hon med detta? Min bror ska gå ut sexan iår, men jag går fortfarande i fyran... Ska hon inte sitta som hedersgäst då jag går i sexan? ._____. 24 feb, 2012 06:25 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Kolla vilka fina länkar vi har fått för att plugga till engelskaprovet:
http://www.kidsreads.com/HP07/trivia/think_harry-triv1.asp http://harrypotter.scholastic.com/ För att få över godkänt ska vi ha läst och kunna ett stycke i PS, kunna lite ord där, och kunna skriva lite om det. För en gångs skull har jag inget emot att plugga engelska. 24 feb, 2012 09:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: gjorde du elev hems testet Kolla vilka fina länkar vi har fått för att plugga till engelskaprovet: http://www.kidsreads.com/HP07/trivia/think_harry-triv1.asp http://harrypotter.scholastic.com/ För att få över godkänt ska vi ha läst och kunna ett stycke i PS, kunna lite ord där, och kunna skriva lite om det. För en gångs skull har jag inget emot att plugga engelska. ![]() 24 feb, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
Brukar ni vara in via telefonen? Jag är just nu. Jobbigt
24 feb, 2012 10:52 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: gjorde du elev hems testet Kolla vilka fina länkar vi har fått för att plugga till engelskaprovet: http://www.kidsreads.com/HP07/trivia/think_harry-triv1.asp http://harrypotter.scholastic.com/ För att få över godkänt ska vi ha läst och kunna ett stycke i PS, kunna lite ord där, och kunna skriva lite om det. För en gångs skull har jag inget emot att plugga engelska. Nej, inte än. Skrivet av Borttagen: Brukar ni vara in via telefonen? Jag är just nu. Jobbigt Ibland, men det är inte lika kul som med datorn. 24 feb, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
Hejsan! Idag kände jag mig flum... Förresten kom Eskil till min profil nyss
24 feb, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
Ska sova över hos N och V! ♥
Bäste vännerna 4-ever. 24 feb, 2012 16:44 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av carro78: Skrivet av Magiska mugglaren: nej den är jag nöjd men. Och jaa... men bara gröna och liiiiite röda.... men skumt nog inte blå... Hon är 9 år men det stog att det KUNDE hända.... Och YAY på den!! Och vilka utryck?? Menar du naaaaw??? Det är bara på andra plats... Ska nog (men bara kanske) skriva den här... Och den är lite (ok mycket) inspererad från mitt eget liv... DVS. mobbning, inte många kompisar på dagis mm. (Mer vågar jag inte avslöja pga. mm(mm= Magiska mugglaren)) =( :3 Skrivet av Lills: Skrivet av carro78: YAY??? Min kusin kan ha hjärnskakning... buhu... det står att man kan sluta andas om det är allvarligt... Jag behöver bli tröstad eller något... Och vi är i fjällen!!! Gaaah har blivit att av mina favorituttryck... Och bläk för föräldrar när de tvingar en att åka ankarlift... HATAR REDAN DET... Och stannar i typ 5 min (kanske överdriver liiiiiiiite), MITT I EN BACKE... Och andra gången händer samma sak... Men tredje funkade men iaf... Men jag skriver en berättelse som jag kaaaaanske ska lägga upp på mugglis... vad tycker ni??? Och vi har hittat en ny maskot!!! Men gaaaaaaaah på allt... Jag tror inte att din kusin kommer sluta andas eller liknande, hur många åt är h*n? Åker du skidor? Jag har aldrig gjort det i någon stor backe. Yey, hälsa vår nya maskot hej! jobbigt carro, men jag tror det går bra. Är du ledsen äver maskoten du sa att du blivit av med dina favorituttryck, och varför vill du inte avslöja för mig!?
24 feb, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
jag har sportlov nu sen förra fredagen, någon annan som har sportlov???
24 feb, 2012 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen