Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The flum side

Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side

1 2 3 ... 138 139 140 ... 1523 1524 1525
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag gaaaa det är dementorer utte

isolde deme vad då

jag du måste äta choklad " tar fram en choklad kaka"

jag kan alla här inte expekto patronum

alva nej

hell random sebe jag kan men får inte använda den utan för hogwars

ja inte jag heller

23 feb, 2012 22:39

Borttagen

Avatar


Hörni... mamma sade en ganska konstig sak i telefon igår. Jag vet ine vem hon pratade med.

Mamma: Bladibladibladibla...
Någon: Bladibladebladibla...
Mamma: bladibladibla...
Någon: bladibladibladibladibladiblablabla...
Mamma: Ja, det blir skönt att det i sommar blir sista gången jag sitter som hedersgäst i skolan.

Vad menar hon med detta?
Min bror ska gå ut sexan iår, men jag går fortfarande i fyran... Ska hon inte sitta som hedersgäst då jag går i sexan? ._____.

24 feb, 2012 06:25

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Kolla vilka fina länkar vi har fått för att plugga till engelskaprovet:
http://www.kidsreads.com/HP07/trivia/think_harry-triv1.asp
http://harrypotter.scholastic.com/

För att få över godkänt ska vi ha läst och kunna ett stycke i PS, kunna lite ord där, och kunna skriva lite om det.
För en gångs skull har jag inget emot att plugga engelska.

24 feb, 2012 09:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Kolla vilka fina länkar vi har fått för att plugga till engelskaprovet:
http://www.kidsreads.com/HP07/trivia/think_harry-triv1.asp
http://harrypotter.scholastic.com/

För att få över godkänt ska vi ha läst och kunna ett stycke i PS, kunna lite ord där, och kunna skriva lite om det.
För en gångs skull har jag inget emot att plugga engelska.
gjorde du elev hems testet https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flinnlovegood.blogg.se%2Fimages%2F2012%2Ftyui90_190913696.png

24 feb, 2012 10:03

Borttagen

Avatar


Brukar ni vara in via telefonen? Jag är just nu. Jobbigt

24 feb, 2012 10:52

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Kolla vilka fina länkar vi har fått för att plugga till engelskaprovet:
http://www.kidsreads.com/HP07/trivia/think_harry-triv1.asp
http://harrypotter.scholastic.com/

För att få över godkänt ska vi ha läst och kunna ett stycke i PS, kunna lite ord där, och kunna skriva lite om det.
För en gångs skull har jag inget emot att plugga engelska.
gjorde du elev hems testet https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flinnlovegood.blogg.se%2Fimages%2F2012%2Ftyui90_190913696.png

Nej, inte än.

Skrivet av Borttagen:
Brukar ni vara in via telefonen? Jag är just nu. Jobbigt

Ibland, men det är inte lika kul som med datorn.

24 feb, 2012 12:31

Borttagen

Avatar


Hejsan! Idag kände jag mig flum... Förresten kom Eskil till min profil nyss

24 feb, 2012 13:51

Borttagen

Avatar


Ska sova över hos N och V! ♥
Bäste vännerna 4-ever.

24 feb, 2012 16:44

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


Skrivet av carro78:
Skrivet av Magiska mugglaren:
Skrivet av Lills:
Skrivet av carro78:
YAY??? Min kusin kan ha hjärnskakning... buhu... det står att man kan sluta andas om det är allvarligt... Jag behöver bli tröstad eller något... Och vi är i fjällen!!! Gaaah har blivit att av mina favorituttryck... Och bläk för föräldrar när de tvingar en att åka ankarlift... HATAR REDAN DET... Och stannar i typ 5 min (kanske överdriver liiiiiiiite), MITT I EN BACKE... Och andra gången händer samma sak... Men tredje funkade men iaf... Men jag skriver en berättelse som jag kaaaaanske ska lägga upp på mugglis... vad tycker ni??? Och vi har hittat en ny maskot!!! Men gaaaaaaaah på allt...

Jag tror inte att din kusin kommer sluta andas eller liknande, hur många åt är h*n?
Åker du skidor? Jag har aldrig gjort det i någon stor backe.
Yey, hälsa vår nya maskot hej!



jobbigt carro, men jag tror det går bra. Är du ledsen äver maskoten vad har hänt med dina favorit uttryck? och din berättelse kommer bli jättebra, skriv om du orkar
nej den är jag nöjd men. Och jaa... men bara gröna och liiiiite röda.... men skumt nog inte blå... Hon är 9 år men det stog att det KUNDE hända.... Och YAY på den!! Och vilka utryck?? Menar du naaaaw??? Det är bara på andra plats... Ska nog (men bara kanske) skriva den här... Och den är lite (ok mycket) inspererad från mitt eget liv... DVS. mobbning, inte många kompisar på dagis mm. (Mer vågar jag inte avslöja pga. mm(mm= Magiska mugglaren)) =( :3


du sa att du blivit av med dina favorituttryck, och varför vill du inte avslöja för mig!?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

24 feb, 2012 16:50

Borttagen

Avatar


jag har sportlov nu sen förra fredagen, någon annan som har sportlov???

24 feb, 2012 17:09

1 2 3 ... 138 139 140 ... 1523 1524 1525

Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side

Du får inte svara på den här tråden.