Vilken färg har du på din tröja?
Forum > Quidditchplanen > Vilken färg har du på din tröja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rosa,lite spetstyg
5 aug, 2012 19:51 |
|
Fairydust
Elev |
En mycket stor tröja som är svart och med en stor dödskalle på (jag tror jag hade den på mig sist jag skrev här också XD )
I don't wanna break these chains! 6 aug, 2012 02:22 |
|
Miskel
Elev |
6 aug, 2012 02:57 |
|
Voldy0000
Elev |
Vit, Röd ochBlå
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 6 aug, 2012 03:24 |
|
Miskel
Elev |
6 aug, 2012 03:25 |
|
Voldy0000
Elev |
MEn nu har jag ingen tröja...
Jag sover utan, ibland The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 6 aug, 2012 03:34 |
|
Sara Weasley!
Elev |
6 aug, 2012 07:12 |
|
Millson Lovegood
Elev |
6 aug, 2012 08:51 |
|
Borttagen
|
Blå och vit
6 aug, 2012 15:54 |
|
ginnyw123
Elev |
6 aug, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen