GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
2 mar, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
2 mar, 2013 19:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 2 kl. 22:56
|
|
Borttagen
|
Får jag ifrågasätta Sveriges tankeförmåga?
Srsly, Anton istället för Behrang Miri, och Robin istället för Martin? D: 2 mar, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
Ja anton äger ju!!!!!!!!!!!!!!
2 mar, 2013 21:56 |
|
Stevie Rae
Elev |
Kan jag vara med?? ^^
Utan fyra elevhem blir det inte hogwarts ^^ I AM TEH LAST SPOON! D: ~Love 3 mar, 2013 07:39 |
|
Borttagen
|
Ja, såklart du får vara med! Taggar HarryPotterr OBS! Citera helst inte detta inlägg, Stevie Rae! 3 mar, 2013 07:42 |
|
Stevie Rae
Elev |
Okidoki
I AM TEH LAST SPOON! D: ~Love 3 mar, 2013 07:43 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Skrivet av Auld: Gryffindor: G står för Ganska utjatat Slytherin: S står för STÖN Ravenclaw: R står för Riktiga bokmalar Hufflepuff: H står för HUFFLEPUFF ÄGER! RAVENCLAW SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1. Vad är det för fel med att vara en bokmal? 2. Alla i Rawenclaw är inte bokmalar. 3. Alla elevhem är lika mycket värda. 4. JOINA GRYTHENPUFF Gryffindor står för: Goa gryffare Slytherin står för: Söta slytherinare Ravenclaw står för: Riktigt mysiga claws Hufflepuff står för: Härliga puffs Håller med deej LouLou! Rawenclaw suger verkligen inte!!! ♥ Tänk så tråkigt det skulle vara på mugglis utan alla azzum Rawenclaware! (stavning?) Och i Harry Potter filmerna och böckerna!! Det hadde inte varit Hogwarts utan alla fyra elevhemmen! Alla på mugglis är lika mycket värda och kommer alltid att vara det! ♥ Tro inte att jag är sur på nån nu, men azzå alla är lika mycket värda! Gryffindor:♥ Slytherin: ♥ Rawenclaw: ♥ Hufflepuff: ♥ = MUGGLIS! HOGWARTS! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 3 mar, 2013 08:45 |
|
Borttagen
|
Har ni några bra ff tips?
3 mar, 2013 08:46 |
|
Borttagen
|
Sitter seriöst och gråter här (ok inte direkt men nästan) </3
YOHIO kommer hit till Luleå och uppträder på Kulturens Hus, på Festivalen "Minus 30 Grader" (den är inomhus) och jag får inte gå! Näjmen alltså jag dör här? Varför? :C 3 mar, 2013 09:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen