The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
skriv upp mig! jag är så flummig men kan bli
jag är jättecoolig älska mig plz 20 dec, 2012 17:54 |
|
The-little-Gryff
Elev |
What!? Okey, jag har haft jullov sen i tisdags (för jag är sjuk), men vi (min skola) slutar imorgon..
20 dec, 2012 18:12 |
|
Rut Luna
Elev |
The lil Gryff(Förkortade)
Jag slutar också imorgon. Har haft temadag idag. De tre vise männen är egentligen kossor. True Story. Jag är faktiskt död. 20 dec, 2012 18:49 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Rut
No way?? Kossor?
20 dec, 2012 19:19 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av The-little-Gryff: Rut No way?? Kossor? Jo! Jag var tyvärr inte med och bestämde ((Vaccintime, evrybåddy)), men den blev bra! Herodes dödade Jesus med en pensel. Det var... Konstigt... Jag är faktiskt död. 20 dec, 2012 19:57 |
|
Little J
Elev |
20 dec, 2012 20:05 |
|
Lills
Elev |
Flumsi! Mugglis, sj? Skrivet av Borttagen: JAG HAR NU JULLOV! WOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! JULLOVTILLMIGMED! 8D ![]()
20 dec, 2012 20:22 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
20 dec, 2012 21:49 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Skrivet av The-little-Gryff: Rut No way?? Kossor? Jo! Jag var tyvärr inte med och bestämde ((Vaccintime, evrybåddy)), men den blev bra! Herodes dödade Jesus med en pensel. Det var... Konstigt... Eeh.. Al riight xD Ingen specielt bra rekvisita?
21 dec, 2012 08:24 |
|
Nevilleloo
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR NU JULLOV! WOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! JAG MED! WOHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! Spoiler:
Tryck här för att visa! 21 dec, 2012 09:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen