Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1385 1386 1387 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh... Tack så sjukt mycket Valmo, detsamma. :3
Vet inte vad mer jag kan säga. :o

hihi, inte jag heller. XD ♥

MoonlightDreams Vsg! ♥

5 sep, 2012 17:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Tack så sjukt mycket Valmo, detsamma. :3
Vet inte vad mer jag kan säga. :o

hihi, inte jag heller. XD ♥
Du är för snäll du, tack för att du nämnde mig. :3

5 sep, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Tack så sjukt mycket Valmo, detsamma. :3
Vet inte vad mer jag kan säga. :o

hihi, inte jag heller. XD ♥
Du är för snäll du, tack för att du nämnde mig. :3

det finns inget som heter för snäll.
men ja, jag vet hur du menade, tack.

5 sep, 2012 17:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Tack så sjukt mycket Valmo, detsamma. :3
Vet inte vad mer jag kan säga. :o

hihi, inte jag heller. XD ♥
Du är för snäll du, tack för att du nämnde mig. :3

det finns inget som heter för snäll.
men ja, jag vet hur du menade, tack.
Joho, det finns det vist.

5 sep, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Tack så sjukt mycket Valmo, detsamma. :3
Vet inte vad mer jag kan säga. :o

hihi, inte jag heller. XD ♥
Du är för snäll du, tack för att du nämnde mig. :3

det finns inget som heter för snäll.
men ja, jag vet hur du menade, tack.
Joho, det finns det vist.

nä..

5 sep, 2012 17:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Tack så sjukt mycket Valmo, detsamma. :3
Vet inte vad mer jag kan säga. :o

hihi, inte jag heller. XD ♥
Du är för snäll du, tack för att du nämnde mig. :3

det finns inget som heter för snäll.
men ja, jag vet hur du menade, tack.
Joho, det finns det vist.

nä..
Jo, jo, jo, jo.
Du är en snäll människa. :3

5 sep, 2012 17:59

A.k
Elev

Avatar


MissFniss - Jag är inte med i "000".

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

5 sep, 2012 18:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Tack så sjukt mycket Valmo, detsamma. :3
Vet inte vad mer jag kan säga. :o

hihi, inte jag heller. XD ♥
Du är för snäll du, tack för att du nämnde mig. :3

det finns inget som heter för snäll.
men ja, jag vet hur du menade, tack.
Joho, det finns det vist.

nä..
Jo, jo, jo, jo.
Du är en snäll människa. :3

Jo, men det finns inget i mitt ordföråd som heter för snäll.
(Och nu tar vi dethär på en uggla om du måste svara, annars blir tråden full av citeringar...)

5 sep, 2012 18:02

Borttagen

Avatar


Valmo: Okej då.

Okej, stackars tråd.

5 sep, 2012 18:07

Savi
Elev

Avatar

+5


Jag lovade ju tidigare att jag skulle skriva en rejäl bomb och inte bara en massa namn. Så... I keep my promises.
Snälla citera inte ♥

Ginnyy - Du är en så trevlig och fin person. Jättefin inställning och du är alltid så glad och mysig.
ikka - Kära du. Tror att jag nämner detta i varje komplimang jag ger dig, men du var en av de första jag pratade med här och det betyder sjukt mycket. Du är världenstrevligaste och så snäll mot allt och alla.
Valmo - Som jag sagt tidigare idag. Det betyder så mycket att du är så aktiv inom Månadens. Dina nomineringar är vad som får mig att fortsätta. Du är en så fin person med en underbar personlighet
Katla - Sjukt fin personlighet. Alltid så glad och riktigt fin. Jag blir alltid så glad av att se dig i forumet!
Kintsugi - Nog en av de mest betydelsefulla av alla medlemmar för mig här på Mugglis. Hjälper alla hela tiden och har varit ett sådan bra stöd och jämt varit där för mig.
accioron - Supercool och helt underbar. Har inte pratat lika mycket på senare tid som tidigare men ser fortfarande upp till dig och tycker du är en toppen person.
Secchan - Så hjälpsam och alltid ett stort stöd för många medlemmar. Jag uppskattar allt du gör så sjukt mycket och älskar att läsa dina klocka ord i diverse trådar.
Elley - Söta du. Älskar att prata med dig fina du. Du är så sjukt snäll och gullig och ja... jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga.
Episkey - Du är en så söt person. Tänker alltid på förra sommaren när jag tänker på dig
Dante -Cool kille som kommer med bra ord och kloka idéer.
expelliarmus - Ser upp till dig så sjukt mycket! Älskar dina foton och är så imponerad över hur stark du är. Livet är inte lätt men du visar att allt går bara man gör något åt det. Kan inte förklara hur mycket jag ser upp till dig
kinshaw - Elin! Så sjukt trist att vi inte kunde ses i sommar. Men jag kommer i helgen och då jävlar! Vet inte hur mycket pengar jag har men kan hända att jag drogar till bord lite... bara lite. Hihi
Ida S - Cool och häftig tjej. Ser upp till dig. Du är så glad och trevlig mot alla hela tiden
LoonyMe - Du är en sådan trevlig person. Din hjälp med Månadens och allt betyder så mycket!
Twix - Du är så glad och gullig hela tiden. Älskar att se dig runt i forumet. Du är så kul!!
AlvaRawenclaw - Sådan sjukt fin och söt tjej. Du är alltid en sådan glädjespridare och man blir så glad av dina inlägg
Miskel - My Gleek! Åh vad jag älskar att prata Glee med dig. Och dig i allmänhet, du är så fin och underbar! Vem skulle jag Gleeka med om inte du fanns??!!
Korra - I början hade jag lite svårt för dig, men du är ju helt underbar. Du är sjukt duktig på att formulera dig och din ord stödjer så många människor. Du sprider en glädje och stärker så många medlemmar. Tack för allt
Ginny00 - My Second Gleek. Så kul att du kom in i gänget och kan vara med i våra diskussioner. Du är så rolig och söt som sprider så mycket glädje.

Lite övriga medlemmar som jag gillar och ser upp till: Mandy Diamond, mrfufnek, Elin@, Hotissue, Knizzlare, ninjaSky., Amandan, Danzi, leumas, LolligaLuna, Pixie, si_tonks, Hillevi Claw, KossanBertaVare-kun, Fang, NEWBORN

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

5 sep, 2012 18:07

1 2 3 ... 1385 1386 1387 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.