Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GRYTHENPUFF

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

1 2 3 ... 1382 1383 1384 ... 1663 1664 1665
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om ni vill veta ett ställe där man kan köpa jättesnygga skal, gå in på miniinthebox.com eller nåt.sånt...
Min kompis tipsade mig, för jag är trött på att det inte finns så mycket skal till IPhone 5, men där finns MASSOR

Jg köpte mitt skal där! Det är jätte billigt!
Jag vet
-Billigt
-Snyggt
-Bra
-

27 feb, 2013 17:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om ni vill veta ett ställe där man kan köpa jättesnygga skal, gå in på miniinthebox.com eller nåt.sånt...
Min kompis tipsade mig, för jag är trött på att det inte finns så mycket skal till IPhone 5, men där finns MASSOR

Jg köpte mitt skal där! Det är jätte billigt!

Jättesnyggt är ett ord

27 feb, 2013 18:14

Drake
Elev

Avatar


Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS

Så jag försöker googla lite på det...

Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD

27 feb, 2013 18:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Drake:
Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS

Så jag försöker googla lite på det...

Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD

Kul! Nej, jag är bollrädd..

27 feb, 2013 18:37

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Drake:
Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS

Så jag försöker googla lite på det...

Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD

Kul! Nej, jag är bollrädd..
Ja Men läskigt haha, blir nervös av att hålla i en powerpointpresentation, så...

27 feb, 2013 19:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Drake:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Drake:
Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS

Så jag försöker googla lite på det...

Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD

Kul! Nej, jag är bollrädd..
Ja Men läskigt haha, blir nervös av att hålla i en powerpointpresentation, så...

Jag förstår

27 feb, 2013 19:42

Lily Brown
Elev

Avatar


Om det finns något som heter trilogi, och det är tre böcker. Finns det då något som heter tvålogi för två böcker?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

27 feb, 2013 21:10

Borttagen

Avatar


Och fyrlogi för fyra!?

27 feb, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Och fyrlogi för fyra!?


Fyra böcker heter faktiskt kvadrologi

27 feb, 2013 21:21

Borttagen

Avatar


Nu lärde Li sig något nytt

27 feb, 2013 21:23

1 2 3 ... 1382 1383 1384 ... 1663 1664 1665

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

Du får inte svara på den här tråden.