GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet Skrivet av Borttagen: Om ni vill veta ett ställe där man kan köpa jättesnygga skal, gå in på miniinthebox.com eller nåt.sånt... Min kompis tipsade mig, för jag är trött på att det inte finns så mycket skal till IPhone 5, men där finns MASSOR Jg köpte mitt skal där! Det är jätte billigt! -Billigt -Snyggt -Bra - 27 feb, 2013 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om ni vill veta ett ställe där man kan köpa jättesnygga skal, gå in på miniinthebox.com eller nåt.sånt... Min kompis tipsade mig, för jag är trött på att det inte finns så mycket skal till IPhone 5, men där finns MASSOR Jg köpte mitt skal där! Det är jätte billigt! Jättesnyggt är ett ord 27 feb, 2013 18:14 |
|
Drake
Elev |
Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS
Så jag försöker googla lite på det... Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD 27 feb, 2013 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Drake: Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS Så jag försöker googla lite på det... Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD Kul! Nej, jag är bollrädd.. 27 feb, 2013 18:37 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Drake: Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS Så jag försöker googla lite på det... Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD Kul! Nej, jag är bollrädd.. 27 feb, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Drake: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Drake: Ska hålla i en volleybolllektion i övermorgon på skolan, och min lärare har bett mig att prata om taktik, men jag har ingen aning om vilka taktiker som finns/är bra. xS Så jag försöker googla lite på det... Men är det någon som spelar Volleyboll här, och som har lite taktiktips? xD Kul! Nej, jag är bollrädd.. Jag förstår 27 feb, 2013 19:42 |
|
Lily Brown
Elev |
Om det finns något som heter trilogi, och det är tre böcker. Finns det då något som heter tvålogi för två böcker?
27 feb, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
Och fyrlogi för fyra!?
27 feb, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och fyrlogi för fyra!? Fyra böcker heter faktiskt kvadrologi 27 feb, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Nu lärde Li sig något nytt
27 feb, 2013 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen