@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sirius_Musta: Någon som vill sälja Sirius för max 20g? Säljer puffar! Vad vill du ha för en puff? 120-150 någonting. Ah, tyvärr det är för mycket. Vad kan du ge då? Alltså jag är snål men typ 75-95 kanske haha, men det är för lite va? 100 då? Visst! Lägger du ut? Japp. Tackar! Vsg och tack själv!
19 feb, 2013 13:12 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
19 feb, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
Någon som vill ha Li för 60-70g
19 feb, 2013 14:08 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Någon som vill sälja Sirius för max 20g? Säljer puffar! Kan sälja Sirius! Går det bra med 20g då? 19 feb, 2013 14:22 |
|
hockey macke
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hockey macke: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hockey macke: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hockey macke: säljer voldemort och ron weasley...både i pack en försig Va dtar du dem för??? hur mycket kan du köpa för??? Naja!! Just nu så jar kag bara 8g, men det är för lite!!! Men kanske...............max 30 för båda, du kan sälga dem för några galleoner billigare/dyrare!! jag tror jag tar 30.....jag hade nästan tänkt sälja ron för 30 men du får med voldemort fär 5 extra......er det okej med 35 gallioner Skrivet av hockey macke: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hockey macke: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hockey macke: säljer voldemort och ron weasley...både i pack en försig Va dtar du dem för??? hur mycket kan du köpa för??? Naja!! Just nu så jar kag bara 8g, men det är för lite!!! Men kanske...............max 30 för båda, du kan sälga dem för några galleoner billigare/dyrare!! jag tror jag tar 30.....jag hade nästan tänkt sälja ron för 30 men du får med voldemort fär 5 extra......er det okej med 35 gallioner Ja!! Det blir bra!! Men jag har inte tillräckligt med pengar!! Så jag ugglar dig när jag har det!! ok food before poeple 19 feb, 2013 14:51 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Boba: Skrivet av Sirius_Musta: Någon som vill sälja Sirius för max 20g? Säljer puffar! Kan sälja Sirius! Går det bra med 20g då? Japp.
19 feb, 2013 15:12 |
|
TacosPanda
Elev |
19 feb, 2013 16:07 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Säljer en pygmepuff! Hur mycket !? =) 19 feb, 2013 16:16 |
|
Borttagen
|
19 feb, 2013 16:33 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kanske 100-160????? Woah! Köpte en för 10 galleoner nyss! Och det var 4 andra kort med
19 feb, 2013 16:41 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen