@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
22 sep, 2013 21:39 |
|
stellaa
Elev |
JAG HAR ORIENTERINGSPROV PÅ TISDAG
JAG VALDE A-NIVÅ VAD I HELA FRIDENS TÄNKTE JAG MED JAG KOMMER INTE HITTA EN ENDA KONTROLL DOM LÄR JU VA HELT OMÖJLIGA JAG DÖR ![]() 22 sep, 2013 21:45 |
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av Hedwig96: tja, jag heter inte Ebba, och idag när jag skulle duscha lossade inte glasdörren eftersom jag inte har duschat än (men borde göra det) och för att vi inte har någon glasdörr! men annars..bra gjort Hahah, okej. Och tack x) En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 22 sep, 2013 22:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Elma00: kan det vars så att du går med huvudet böjt mycket under dagen? kopllar ner på mobilen, läsr en bok, lagar mat osv? kan vara... men det är på ett väldigt konstigt sätt, som om man skulle ha huvudvärk, men på vänstra sidan av nacken, dessutom är det en liten knöl där men jag vet inte riktigt om det är från den det gör ont 22 sep, 2013 22:19 |
|
Borttagen
|
Utanför Mugglis är mitt liv sämst. Många hatar mig och jag vet inte varför.
22 sep, 2013 22:56 |
|
Frivolt
Elev |
22 sep, 2013 23:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Du kan väl se det på internet? Fast kanske inte med tanke på tidsskillnaden. xD Vaaar? Om man går in på tv4.se så står det att man endast kan se på Idol i Sverige Jaha... men de har ju en egen Youtube kanal där de lägger upp klipp. Men det är ju inte samma sak jag tror faktiskt att det går att se på swefilmer.com! Skrivet av Elma00: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Du kan väl se det på internet? Fast kanske inte med tanke på tidsskillnaden. xD Vaaar? Om man går in på tv4.se så står det att man endast kan se på Idol i Sverige Jaha... men de har ju en egen Youtube kanal där de lägger upp klipp. Men det är ju inte samma sak Man kan tydligen se det på swefilmer OMG JAAA, det hade jag helt och hållet glömt bort!!
23 sep, 2013 01:38 |
|
Elma00
Elev |
jag är hungrig... men jag vågar inte gå upp för att ta någon att äta ifall att mamma eller pappa skulle höra mig
23 sep, 2013 01:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
jobbelijobb ^^
Jag vet inte om jag gillar känslan för dagen, men det känns verkligen som om det vore en decembermorgon. Jag skulle vilja ha ett asnitt julkalender innan jag går ut och jobbar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 sep, 2013 06:43 |
|
joel9324
Elev |
23 sep, 2013 07:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen