@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Vildvittra: haha det låter as bra ju xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Vildvittra: tack vännen ♥Skrivet av Cara Riddle: kl 22:42 kommer jag på att jag och Oscar har varit tillsammans i två månader xD haha Det roliga är att jag kom på det endast för att jag skulle skriva här att vi skall se på Herkules något vi gjorde när vi började dejta xD Sen skall vi äta kanelbullar till det Det kommer bli en jätte mysig kväll/natt, särskilt nu när jag läst ut den extremt dåliga boken jag var tvungen att läsa! Så nu säger jag godnatt mugglis ♥ Ha så kul och Grattis Såg Herkules jag med, men Oscars röst som förstörde alla replikerna xD Hahaha bättre att det är Oscars röst än Frojds röst Haha xD kanske det, "Han är stark som sin far." och sen hörde jag Oscars röst ;P ![]()
22 sep, 2013 20:58 |
|
brainwashme
Elev |
22 sep, 2013 21:01 |
|
Archarec
Elev |
22 sep, 2013 21:02 |
|
Dramione99
Elev |
Fy f*n vad jobbigt det är med deckarnoveller. Orkar knappt skriva min.
22 sep, 2013 21:04 |
|
Noaidi
Elev |
Tja. Mitt namn är Ebba, och idag när jag duschade lyckades glasdörren lossna.
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 22 sep, 2013 21:17 |
|
Solkatten
Elev |
^ Åh jag hatar att skriva deckarnoveller. Kommer ihåg när vi skulle skriva en i typ åttan. Jag hatar deckare ö.h.t. såatteh. Gillar inte böcker, filmer eller något som har med deckare att göra... Dock älskade jag Fem-böckerna när jag var mindre.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 sep, 2013 21:19 |
|
Hedwig96
Elev |
tja, jag heter inte Ebba, och idag när jag skulle duscha lossade inte glasdörren eftersom jag inte har duschat än (men borde göra det) och för att vi inte har någon glasdörr! men annars..bra gjort 22 sep, 2013 21:23 |
|
Zendaya
Elev |
NEJMEN SERIÖST VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MUGGLIS? HADE ÖVER 300 TUMMAR IGÅR OCH NU HAR JAG 256 TUMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22 sep, 2013 21:33 |
|
Siriusis
Elev |
Proud mom over here.
Mamma och syrran har skaffat mig en kattunge Så jävla söt. Hon heter Lisa :3 Och hon är en gryffindor! Det kunde jag se direkt när hon kom hem. Fatta min chock; sitter och lyssnar på musik och plötsligt knackar det på dörren; min syrra och mamma står där med en kattunge i famnen. Gosebebis. Håller på att fixa ett smeknamn till henne :3 Har börjat tänka på Bein (beautiful), Meleth (love), Wilwarin (butterfly), Hiril (lady) , Raw (lion, hon är min lilla gryffindor ♥ ), Aranel (princess) , Aear (sea), Lyg (snake, hehe passande namn för henne) och Thalion (strong) vilket alla är ett passande namn för Gryffindor-katten Hai 22 sep, 2013 21:36 |
|
Elma00
Elev |
kan det vars så att du går med huvudet böjt mycket under dagen? kopllar ner på mobilen, läsr en bok, lagar mat osv?
22 sep, 2013 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen