Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
25 feb, 2016 19:28 |
|
Holytail
Elev |
25 feb, 2016 19:46 |
|
JossiMarauder
Elev |
Älskar dina glasögon!! Rly vart är dem ifrån? c: So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 feb, 2016 19:56 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tackar XD Köpte dom från synsam och märket är converse ^^ vet inte något mer specifikt om dem XD Oki! Jo dom är jättesnygga! x) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 feb, 2016 20:07 |
|
Borttagen
|
25 feb, 2016 20:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Men gud, tack fina du ♥ Tycker inte själv det, känner mig mest som en liten köttbulle, hahaha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 feb, 2016 20:16 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Bästa bilden jag har på mig själv men tyvär är den gammal så jag har inte rätt hårfärg där Så fint lockigt hår!!!!♥ *-* Hade faktiskt föreställt mig dig som en kanin men kaninöron är close enough c:
25 feb, 2016 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Skrivet av Borttagen: ![]() Bästa bilden jag har på mig själv men tyvär är den gammal så jag har inte rätt hårfärg där Så fint lockigt hår!!!!♥ *-* Hade faktiskt föreställt mig dig som en kanin men kaninöron är close enough c: Tack♥ 25 feb, 2016 20:18 |
|
mitchan
Lärare |
25 feb, 2016 21:32 |
|
Borttagen
|
25 feb, 2016 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen